Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er mit domæne værd?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

cutnque:

Mit nuværende bud er 10k. Det eneste Invio skal gøre et at kopiere koderne fra de andre gallerier og kalde dem noget andet.

Det er en god investering for dem :)

vis de har budt 10.000 kr er det godt bud vil jeg mene , for dette her domæne navn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

30.000? Sælg sælg sælg!

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil ikke engang give 100kr for det og de har budt 10k? hvis jeg var dig vil jeg slå til:)

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan få 5000,- for så sælg det. De vil have langt lettere ved at få det op og stå end du selv vil.

For mange andre er dømænet ikke det store værd, men lige netop dem kan du være heldig at gøre en god handel.

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvad det er værd for dem ved jeg ikke, men de kan jo snildt få fat i det ved at gå i klagenævnet da der jo ikke er eller har været noget på domænet.

Best regards

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Boldig:

Hvad det er værd for dem ved jeg ikke, men de kan jo snildt få fat i det ved at gå i klagenævnet da der jo ikke er eller har været noget på domænet.

Er du sikker på det? Hvis de havde en virksomhed der hed "Traktorgalleri ApS", ja, så kunne de formentlig snildt vinde en sådan sag.

Nu handler det om at de har en idé til at udnytte domænenavnet til noget fornuftigt, og det kan man formode at trådstarter ligeledes har/har haft. Han er vel ikke forpligtet til at opgive sin idé, bare fordi der kommer én ind fra højre og har fået samme idé?

Det kan jo være at han først har tid om et år eller to, men de kan vel på ingen måde tvinge ham til at opgive retten til sit domæne, når han én gang har købt det, og de ikke på daværende tidspunkt havde nogen form for forretning med navnesammenfald?

Jeg er langt fra overbevist om at Invio "bare" kan klage, og så få domænet overdraget. De kan klage, såfremt sælger kræver en ublu pris, men de kan - så vidt jeg er orienteret - ikke tvinge domænet fra ham uden videre.

Mvh
Peter 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Holmstrand:
Jeg er langt fra overbevist om at Invio "bare" kan klage, og så få domænet overdraget. De kan klage, såfremt sælger kræver en ublu pris, men de kan - så vidt jeg er orienteret - ikke tvinge domænet fra ham uden videre.

Helt enig - ejer af domænet har ikke krænket tredjemands rettigheder ved at registrere domænet, og det passer så åbenbart ind i Invios planer om en udvidelse i en ny genre.

Så ville det jo betyde at alt med *galleri.dk ville være Invio jo bare kunne kræve overdraget til dem.

MVH

Thomas - som overvejer at købe alt med *galleri.dk og sælge det til Invio som en samlet pakke for 100k ... :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Holmstrand:

Jeg er langt fra overbevist om at Invio "bare" kan klage, og så få domænet overdraget. De kan klage, såfremt sælger kræver en ublu pris, men de kan - så vidt jeg er orienteret - ikke tvinge domænet fra ham uden videre.

 

Hej Peter

Måske har du ret, men jeg tror nu sagtens de ville kunne få domænet så længe der ikke er eller findes noget på det og når de ydermere allerede har budt en ret stor sum penge for domænet og ejeren siger nej fordi han har "planer" med domænet, så tror jeg sagtens de ville kunne få det, endda uden at skulle have 10k op af lommen.

Jeg siger det bare så trådstarter ikke kommer helt op at køre og tror han kan forlange alt for meget for det, jeg er ret sikker på at de ville kunne få domænet ret nemt gennem klagenævnet. Ejeren har haft det 1 år uden der er sket noget :) men det er nu bare min mening.

Jeg har selv haft det inde på livet med TDC i sin tid og jeg tabte med glans, desværre :)

Best regards

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg er sikker på, at hvis han med sin registrering ikke har krænket nogle rettigheder, så kan han have det domæne stående i sit navn uden noget som helst indhold i 50 år, uden at nogen vil kunne røre det!

Det kan også godt være jeg tager fejl, men jeg er ret sikker på at de kan true alt det de vil (det tror jeg ikke de vil i dette konkrete tilfælde), men hans rettighed til domænet kan der ikke rokkes ved rent juridisk.

At de har budt en stor eller lille sum tror jeg ikke ændrer på noget som helst - prøv at forestil dig et ragnarok det kunne give, hvis buddets størrelse skulle være afgivende for om man skulle sælge eller ej. Det der er et stort bud for én, kan være latterligt lille i en andens optik.

Det er et spørgsmål om rettigheder, og dem mener jeg ikke der kan pilles ved her.

Der må være én der har et eksakt svar derude?`

Mvh
Peter 

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

De 10.000 kr er en rigtig god pris. Jeg har netop købt, via mit arbejde, et domæne med mere "pondus", som vil ramme en større befolkningsdel inden for underholdningsindustrien, og det blev solgt til ca.samme pris, så jeg kan kun råde dig til at slå til.

Jeg har kørt en del sager ved domæneklagenævnet og vundet disse, da det var tydeligt, at køber kun havde købt med videresalg for øje, så det er noget klagenævnet er meget obs på. Og taber du en sådan sag, så koster det dig en 500 kr. seddel, kontra de 10.000 du kan få hjem nu.

Og husk, hvis du sælger som privat person til et firma, så opgiver køberen (firmaet) det som B-indkomst for dit vedkommende og dermed skal du svare skat af beløbet.

hilsen

deeds

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)