Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er mit domæne værd?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt domænet traktogalleri.dk for godt et år siden. Min ide var/er at lave et godt galleri med plads til brugere osv.

Jeg er blevet kontaktet af en aktionær fra firmaet Invio ApS der ejer en del galleri herunder www.bilgalleri.dk

Hvad mener i er den rette pris for mit domæne ? navnet er nemt og passer godt til deres "familie"

jeg mener selv det burde koste 30.000 kr, idet navnet har en stor værdi og idet deres reklamepenge hurtigt vil tjene købsprisen hjem.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, for rigtig mange mennesker er det ikke en krone værd. Men lige nøjagtig dem du beskriver,  kan naturligvis se en værdi i domænet. Hvis du kan forhandle dig frem til 30.000 DKK så har du gjort en rigtig god handel!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de byder over 1.000,- så sælg.

Selve domænenavnet har ingen værdi som sådan, det er kun "familie" relationen, som du selv nævner, der har en indvirkning på prisen.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit umiddelbare bud er et par 100 kr og så måske et par 100 kr for besværet med at flytte det til nye ejere. Dvs det er det dit domæne reelt er værd, såfremt du bare videresælger din ret til at bruge domænet til et andet firma. (husk på at man ikke ejer et domæne, men retten til at bruge det i en periode og forhåndsretten til at registrere det igen for den næste periode).

Hvad invio Aps så er villige til at slippe for at få lov til at overtage retten er en anden sag. Jeg tror dog næppe du er i nærheden af de 30.000 kr. Måske er de villige til at give dig et par 1000 eller lignende, men så længe du ikke kører noget på domænet i dag eller andet der på sin vis tilknytter domænet til brug, så risikerer du at Invio vil forsøge at køre en domæneklagesag imod dig hvis du forlanger et beløb der er væsentlig højere end "omkostningerne ved at flytte det", da du dermed hurtigt risikerer at blive opfattet som domænesnylter, og de klarer sig sjældent godt i en domæneklagesag. Det kommer helt an på hvor nemme Invio er at have med at gøre og hvor villige de er til "bare at betale" i stedet for at forsøge at få domænet baseret på en klagesag.

Du står yderligere dårlige i og med at domænet ikke er mere end et år gammelt og ikke virker til nogensinde at være brugt til noget.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke inde i vurderingen af domæner, men jeg tror, at 30.000 DKK er skudt meget langt over målet. Jeg ville da umiddelbart skyde det til 1/10 af det. Maks.

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit nuværende bud er 10k. Det eneste Invio skal gøre et at kopiere koderne fra de andre gallerier og kalde dem noget andet.

Det er en god investering for dem :)

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør måske fjerne domæne-navnet og de andre oplysninger om køber fra dit indlæg. Smile

Held og lykke med salget.

Kommer snart...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke skrive en privat besked til dig - kan du ikke åbne op for det?

MVH

Thomas

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Bang Petersen:

Jeg kan ikke skrive en privat besked til dig - kan du ikke åbne op for det?

MVH

Thomas

Tjek lige din egen side Thomas.. Sad

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:
Tjek lige din egen side Thomas.. Sad

Takker.

MVH

Thomas

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)