Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ligger nr. 16 - forslag?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet går på min side om inkasso: http://www.hornskovvindberg.dk/inkasso.php

Jeg ligger nu nr. 16 på "inkasso" hvilket jeg er ret selvtilfreds over at have opnået. Men jeg vil jo naturligvis gerne på side 1.

Jeg har gjort hvad jeg kan for at gøre siden så god som muligt SEO mæssigt, og det jeg arbejder på nu er todelt. Linkbuilding og at tilføje relevante artikler på siden et par gange om ugen.

Grunden til min post er, at jeg gerne vil høre om nogen af jer genier kan se flere ting jeg kan gøre / noget jeg bør gøre anderledes? Enten på siden direkte eller bare generelt et godt forslag.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør det du gør, bare mere.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nr. 16 er rigtig godt. Selv ligger jeg nr. 7 eller 8 på side 1 på Google.dk, og det kan jeg takke Amino for. Jeg har været meget aktiv herinde. Så det er én måde at gribe det an på - en anden er at skrive endnu mere relevant tekst til dit website. Det er formentlig kun et spørgsmål om tid, før du ligger på side 1! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Det er slet ikke så ringe som det er sat op nu, men der er klart mulighed for små forbedringer. Tag og læs dette kapitel og bliv endnu klogere på detaljerne omkring søgemaskineoptimeringen på din side: 

http://www.seomoz.org/beginners-guide-to-seo/basics-of-search-engine-friendly-design-and-development

En konkret ting jeg faldt over er at det ikke ser ud til at alle dine andre undersider linker til inkassosiden. 

Ellers er det god gammeldags varieret og påholdende linkbuidling, der skal til. Plus tålmod. :-)

Som jeg skrev ovre i den efterladte tråd om dit signaturlink, skal der mange links til for at kunne ranke på et dyrt ord som inkasso. Men på den anden side er det absolut ikke umuligt at nå dertil med lidt målrettet arbejde.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Tak for jeres forslag. Noget af det var meget brugbart.

Anders Saugstrup:
En konkret ting jeg faldt over er at det ikke ser ud til at alle dine andre undersider linker til inkassosiden. 

Anders - Det vil jeg tjekke op på med det samme. Super at du spottede det :)

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Opdatering : Vi ligger nu nr. 12. Meeep Meeep, WROOOOM! :)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille ting - Du kunne ændre din sidetitel til "Inkasso - Gratis online inkasso" Det er bedre end "Gratis Inkasso - Online inkasso"

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:
En lille ting - Du kunne ændre din sidetitel til "Inkasso - Gratis online inkasso" Det er bedre end "Gratis Inkasso - Online inkasso"

Jeg ændrede den faktisk igår til "Inkasso - Sådan får du betaling via inkasso!" - men det har google bare ikke opdaget endnu. Men tag for forslaget :) - eller er det andet endnu bedre?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

HornskovVindberg Inkasso:

Mark MK:
En lille ting - Du kunne ændre din sidetitel til "Inkasso - Gratis online inkasso" Det er bedre end "Gratis Inkasso - Online inkasso"

Jeg ændrede den faktisk igår til "Inkasso - Sådan får du betaling via inkasso!" - men det har google bare ikke opdaget endnu. Men tag for forslaget :) - eller er det andet endnu bedre?

Fik ikke set din egen side ;)

Men dit keyword som første ord, og gerne som gentagelse eller andre keywords. Men husk at teksten også skal fange dem der googler dig 

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)