Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ligger nr. 16 - forslag?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvad du tjener eller hvor meget du har i overskud/underskud for dit firma, men jeg vil stærk anbefale at du finder et firma til at varetage denne opgave for dig.

Det svare lidt til at jeg skulle begynde på at give råd om inkasso, det vil nok ikke gå særlig godt og det vil måske tage mig flere år og lære det grundlæggende, så det er vel nemmer at finde en person der har brugt de flere år til at få denne kompetence.

SEO er meget indviklet og kompliceret, det vil tage dig mange år før du ser nogle fornuftige resultater og du vil blive meget overrasket over hvor meget dygtige SEO folk kan gøre for din synlighed på nettet.

Gør det du er bedst til og lad andre om det de er bedst til.

Det sagt så er økonomi selvfølgelig afgørende for denne mulighed.

 

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg kan ligge nr. 12 på inkasso efter kun halvanden måneds arbejder imod det, så må jeg da have nogenlunde styr på det - trods alt.

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg kan ligge nr. 12 på inkasso efter kun halvanden måneds arbejder imod det, så må jeg da have nogenlunde styr på det - trods alt.

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

He Hee...  Nummer 12 er jo ingen ting..  Og hvor meget trafik for du for at ligge nummer 12???

ja, tæt på ingen ting...  Det er derfor du for "lov" til at ligge på nummer 12 og jeg er heller ikke i tvivl om at du sagtens kan komme på side 1, men at ligge på bunder af side 1 giver næsten hellere ingen ting. Som jeg kan se det så mangler du endel onsite optimering, derfor tror jeg ikke du kommer længere end nummer 5-7..  Og det er nødvendig at komme i top 3 før du for noget acceptable trafik..   At ændre sin tital tag, spamme sin hjemmeside med keywords bruge h-tags og linkbuilding for ligegyldige sider er noget alle kan gøre og kun en meget lille del af hvad rigtig SEO arbejder indebær..  

Håber der er nogle dygtige SEO folk der måske vil komme indover denne tråd og forklare dig i mindre detaljer om hvordan det foregår...

Jeg er ikke i tvivl om at hvis du har pengene, så er SEO spild af arbejde for dig.. Men det er bare min mening

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

min webshop:
SEO er meget indviklet og kompliceret, det vil tage dig mange år før du ser nogle fornuftige resultater

Jeg er lodret uenig. Der er mange facetter i SEO, men indviklet og kompliceret behøver det ikke at være.

Og der kan opnås fornuftige resultater i løbet af forholdvis kort tid, alt efter hvor konkurrencepræget de(t) pågældende søgeord er.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

min webshop:
Som jeg kan se det så mangler du endel onsite optimering, derfor tror jeg ikke du kommer længere end nummer 5-7..  Og det er nødvendig at komme i top 3 før du for noget acceptable trafik..   At ændre sin tital tag, spamme sin hjemmeside med keywords bruge h-tags og linkbuilding for ligegyldige sider er noget alle kan gøre og kun en meget lille del af hvad rigtig SEO arbejder indebær..  

Alle sites kan altid forbedres, men i det mindste er alle tekster da på dansk, i modsætning til zapii.dk Tongue Tied

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Thorup:

min webshop:
Som jeg kan se det så mangler du endel onsite optimering, derfor tror jeg ikke du kommer længere end nummer 5-7..  Og det er nødvendig at komme i top 3 før du for noget acceptable trafik..   At ændre sin tital tag, spamme sin hjemmeside med keywords bruge h-tags og linkbuilding for ligegyldige sider er noget alle kan gøre og kun en meget lille del af hvad rigtig SEO arbejder indebær..  

Alle sites kan altid forbedres, men i det mindste er alle tekster da på dansk, i modsætning til zapii.dk Tongue Tied

Hva Ole har jeg trådt dig over tæerne?

Hvad har det at gøre med at han har sine tekster på dansk og jeg har dem på andre sprog?

Jeg har tydeligt skrevet at det var min egen mening jeg gav udtryk for på de indlæg i denne tråd, behøver du at snakke nedgørende fordi jeg befinder mig lidt i samme branche som dig?

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

min webshop:

Hva Ole har jeg trådt dig over tæerne?

Hvad har det at gøre med at han har sine tekster på dansk og jeg har dem på andre sprog?

Jeg har tydeligt skrevet at det var min egen mening jeg gav udtryk for på de indlæg i denne tråd, behøver du at snakke nedgørende fordi jeg befinder mig lidt i samme branche som dig?

Jeg må sige, at jeg også opfattede den post som Ole kommenterede på som ret arrogant skrevet. Måske var det ikke din hensigt, men det var bestemt ikke en god måde at formulere en ret banal (og efter min opfattelse også forkert) udlægning af emnet.

Jeg vil gerne indstille til at tråden her bliver holdt til emnet - forslag til on-site søgemaskineoptimering på min side. Til det tager jeg gerne imod råd, men råd om at det er for svært, at det ikke er noget jeg selv kan klare, og en (meget!) forkert vurdering af hvor meget trafik jeg allerede har, er ikke det jeg er interesseret i.

Jeg vil blot gerne have konkrete forslag til on-site SEO. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

HornskovVindberg Inkasso:

Anders Saugstrup:
En konkret ting jeg faldt over er at det ikke ser ud til at alle dine andre undersider linker til inkassosiden. 

Anders - Det vil jeg tjekke op på med det samme. Super at du spottede det :)

Det sammen med den ændrede sidetitel, som Google så ikke har set endnu, kan nok give dig lidt ekstra.

Ellers bare mere af det, som du allerede gør.

Venlig hilsen
Ole

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

<offtopic>

min webshop:

Hva Ole har jeg trådt dig over tæerne?

Hvad har det at gøre med at han har sine tekster på dansk og jeg har dem på andre sprog?

Jeg har tydeligt skrevet at det var min egen mening jeg gav udtryk for på de indlæg i denne tråd, behøver du at snakke nedgørende fordi jeg befinder mig lidt i samme branche som dig?

Nej, på ingen måde. Jeg bliver bare irriteret over at du kommenterer spydigt på ting, som du ikke har forstand på. Også selv om det kun er din egen mening. Det giver dårlige råd til trådstarter.

</offtopic>

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)