Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fantastisk :-)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 196
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må meget gerne komme til Danmark Wink

Simon

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 04:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er genialt, uanset giver det forretningen mere omsætning p.g.a. impulskøb og små indkøb. Tror ikke det erstatter storindkøb. Tesco har også testet en type drive thru supermarket , med bestilling online og afhentning hos tesco, ved ikke om det er fortsat.

Jeg har nogle gange tænkt på, om man ikke kunne lave et rigtigt drive through supermarked. Det eksisterer vist allerede sådan MacD style også i østen, men ellers en bane med hårnålesving, hvor du har et medlemskort, eller trykker et gæstekort ud, scanner det ind ved ankomst, kører op på en sliske, standser bilen og kobler en vogn på, trykker på en knap når du kører forbi varer du vil have, der kører den ud i kurven, og tjekker ud når du er færdig, mens dine varer flyttes fra poser i kurven og over i bilen, og regningen bonnes på et registreret kreditkort. Der er masser af udfordringer som trafik propper osv, men det er der jo også i dag med køer ved kassen og at finde parkeringspladser.

Det skal IKKE foregå verbalt. Ham her kunne skabe en prop, det er den fedeste version southern state accent jeg har hørt.. :))

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

nneeejj det var min ide for flere år siden, hvrdan er den endt i kina eller korea?hmmm

 

Du kan da stadig nå det og så vil jeg foreslå, at varerne findes i et katalog man kan have i tasken. Det er mere intimt og så kan man handle, når man befinder sig i en kø eller når man ikke gider forlade huset.

mvh

klaus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 Mad vare hvad med varme , der skal køleboks til , hvad vis ikke er hjemme

hvad vis opgives forkert adresse , der er problemet endnu større med madvare , de kommer til at lugte og blive dårlige

det kræver billige budarbejdes kraft, da alle vare skal bringes ud og vi lever ikke i Korea, der er arbejdes kraft billigere, kan derved komme mere fleksible uden det koster det vilde i timepris.

hvad vis skal have mange vare , hvordan bestilles let så

vi arbejder ikke samme antal timer i som Korea , derved sværere at slå igennem vi har ikke lige så stram hverdag , vis haves mange kunder der vil købe, vare sådanne er der flere bud bringer der bringer vare ud, og flere kunder tæt opad hinanden det holder prisen nede.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
vi arbejder ikke samme antal timer i som Korea , derved sværere at slå igennem vi har ikke lige så stram hverdag , vis haves mange kunder der vil købe, vare sådanne er der flere bud bringer der bringer vare ud, og flere kunder tæt opad hinanden det holder prisen nede.

Der tror jeg du ramme plet, i forhold til hvorfor sådan en løsning ikke vil virke i Danmark. Derudover har de fleste både computer derhjemme og på arbejdspladsen, og alt tyder på at vi bestemt ikke er blege for at bruge arbedjscomputeren (og dermed oftest arbejdstiden), til private gøremål.

Så der er nok større sandsynlighed for at nogle af dagligvare webshopperne bliver et hit, end at sådan en løsning ville blive det. i hvert fald i Danmark.

Men det er et genialt eksempel på, hvad QR koder kan bruges til. For det der med at det i dag bruges til at sende folk ind på en webside, kan jeg ikke se meget fidus i. Denne type løsninger kan jeg se mange muligheder i, måske bare ikke lige med dagligvare indkøb :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Gud hvor godt den glæder jeg mig til når til Danmark

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Mad vare hvad med varme , der skal køleboks til , hvad vis ikke er hjemme

hvad vis opgives forkert adresse , der er problemet endnu større med madvare , de kommer til at lugte og blive dårlige

det kræver billige budarbejdes kraft, da alle vare skal bringes ud og vi lever ikke i Korea, der er arbejdes kraft billigere, kan derved komme mere fleksible uden det koster det vilde i timepris.

hvad vis skal have mange vare , hvordan bestilles let så

vi arbejder ikke samme antal timer i som Korea , derved sværere at slå igennem vi har ikke lige så stram hverdag , vis haves mange kunder der vil købe, vare sådanne er der flere bud bringer der bringer vare ud, og flere kunder tæt opad hinanden det holder prisen nede.

Levering af madvarer til døren eksisterer jo allerede i Danmark. Med en tavle i subways, busstop osv gør man det bare mere visuelt, og minder kunder om det faktisk er muligt Det vil nok ikke slå igennem for 10, men det kunne godt for 1 eller 2 store i de største byer.

Jeg kan se Tesco kører med 2 timers intervaller nogle steder, kan man ikke være hjemme i sådan et tidsrum, er det måske ikke for dig alligevel. Hvis man har opgivet forkert adresse, tager de varerne med igen, også hvis du ikke er hjemme i intervallet, så vidt jeg kunne se, og trækker leveringsgebyret fra. Der vil jo være handelsbetingelser lige som med så meget andet.
Har man en konto tilknyttet de QR koder man scanner ved opslagene, undgår man vel også de leveres på en forkert adresse.

Som jeg ser det, er det et koncept der kunne udbygges med noget eksisterende. De mest problematiske varer, kan jo droppes på tavlerne.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er skarpt set, go reklame, omtale og salg — på tværs af medier...

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Delivery@home er der allerede flere nicheområdere der har succes med herhjemme , med aarstiderne som en af de bedste eksempler.
For dagligvarehandlen har det ikke rigtig slået igennem, der har de fleste danskere åbenbart tid/muligheder nok.

Jeg tror den vigtigste pointe er brugen af QR-koder hvor asien er ca. 3-5 år foran.


Meget apropos har jeg netop selv som forsøg inkluderet QR-kode i de foldere jeg printede og distribuerede igår, men i forhold til min målgruppe med økologisk kosmetik har jeg nu en teori om at folk der køber økologisk naturkosmetik ikke lige er dem der typisk har installeret en barcode app på deres smartphone. 
På den anden side er der stadig en "novelty effekt" ved QR, der gør at folk netop scanner en kode hvis de har en app installeret.


I alle tilfælde har jeg tænkt mig at eksperimentere med QR-rabatkoder som noget af det næste. Kan være at det lige er det "nudge" der tipper folk fra at være nysgerrig til næste step, altså noget a la "scan denne kode og få et ekstra godt tilbud på mail"

Bonuslink: Zxing er en udemærket 1D og 2D barcode scanner til Android 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)