Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med udvikling af modu/plugin til Wordpress?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa kære aminoer.

Jeg går med en ide til et modul til wordpress, og vil derfor høre om der er nogle derude som har erfaring med at programere sådanne moduler op? Modulets målgruppe er bloggende piger. Ikke for at lyde fordomsfuld, men så tror jeg at brugervenligheden i et sådan modul her er meget viigtigt.

Det vigtigste for mig er prisen på udvilingen af et sådan modul. Det må simpelthen ikke blive for kostbart. Men igen så har jeg ikke selv erfaring med hvad det koster at udvikle til Wordpress. Det er selvfølgelig vigtigt at modulet bliver er absolut fejlfrit og brugervenligt som muligt. Jeg vil gerne starte med et simpelt setup med modulet, men det skal bygge sådan at det er muligt at vidreudvikle på det. Da der er masser af ideer til fremtidig udvikling af det.

Så hvis du har erfaring med moduler til Wordpress og lign, så smid mig en mail, så skal jeg nok fortælle nærmer om ideen.

Jeg er både villig til selv at betale for udviklingen af modulet, men jeg er også åben over for eventuelle partnerskaber.

Jeg har i dag en modeportal, hvor jeg også kunne være interesseret i et evt. partnerskab.

Hav det godt derude

Simon :)

Simon@jegelskermode.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver Wordpress moduler, lige pt. er jeg dog stærkt booket så der er ikke rabat og lang ventetid, men du er velkommen til hive fat i mig, jeg har et hul i kalenderen til at kunne begynde en evt opgave i starten af Juli. mikkel@mikjaer.com

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er røget en mail af sted til dig herfra.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)