Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bing.com og indeksering af æøå-domæner

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Randbøl
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 20
Fra  isikkerhed.dk Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

kan det være rigtigt, at Bing ikke indekserer/viser søgeresultater fra domæner med danske specialtegn eksempelvis øl.com?

Eller er der en snedig måde at få sådanne sider indekseret i Bing?

På forhånd tak!

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 196
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kigger lige med her........

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Fra Randbøl
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 20
Fra  isikkerhed.dk Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

tillader mig lige at spørge igen.. Kan man ikke få indekseret sådanne domæner i Bing?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Bing indekserer æøå domæner fint så vidt som jeg kan se?

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Randbøl
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 20
Fra  isikkerhed.dk Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

har du eksempler for jeg har ikke fundet nogle.. Jeg har forsøgt at tilmelde sådanne domæner uden held, selvom præcis de sider samme har været indekseret fint hos google i lang tid.. 
Hvordan bærer man sig af?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Randbøl
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 20
Fra  isikkerhed.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! (ville have givet point for dit svar, men har åbenbart ikke adgang til det..)

Sjovt nok dukker siden ikke op, hvis man i stedet søger på "egetræsmøbler.dk" - altså på domænet inkl. landeendelsen?!
Så vidt jeg kan se får man heller ikke rigtig credit af Bing for at have et domænenavn indeholdende en søgeterm med æøå-tegn. Ikke i samme grad som google ellers belønner for det.. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Egeskov

Du kan bruge egetræsmøbler.dk DNS navn som er xn--egetrsmbler-e9a0v.dk - så virker det. Altså site:xn--egetrsmbler-e9a0v.dk

Prøver jeg i en DOS-promt på min PC at slå DNS op på egetræsmøbler.dk - så fejler det, men slår jeg www.egetræsmøbler.dk op så svarer idnredir.dk-hostmaster.dk med den rigtige IP-adresse.

Vil umiddelbart tro det en konfigureringsfejl i dns hos dk-hostmaster - den står til at rediregere www.egetræsmøbler.dk istedet for egetræsmøbler.dk

Nå, nu var det jo slet ikke din hjemmeside. Men det viser hvorfor de fleste anbefaler at holde sig fra æ,ø og å i URL og fil navne.

Fra Randbøl
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 20
Fra  isikkerhed.dk Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hej leif,

jeg er med på, at æøå-domæner kan give problemer.. Men det jeg taler om er en søgning på Bing.com på domænenavnet "egetræsmøbler.dk". Der vises nogle helt andre søgeresultater og "egetræsmøbler.dk" siden er slet ikke i blandt, hvilket for mig indikerer, at Bing på en eller anden måde kløjs i det med danske bogstaver i domænenavnet. Og at "egetræsmøbler.dk" rangerer nummer 1 på "egetræsmøbler", fordi sitet er optimeret på anden vis.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Egeskov

Søger du på egetræsmøbler.dk får du alle de resultater hvor egetræsmøbler.dk indgår i teksten på andre sider - men egetræsmøbler.dk vises ikke fordi siden ikke kan findes af Bing - det ser du med en site:egetræsmøbler.dk der siger "Der blev ikke fundet nogen resultater for site:egetræsmøbler.dk"

Men derfor kan Domænet godt være nummer 1 på en søgning på egetræsmøbler, hvis det er optimeret til det.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)