Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny shop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer.

Har gået og rodet lidt med en ny Magento shop med næsten 50.000 produkter online - den er bestemt ikke færdig endnu, men hvad synes i indtil videre ?

http://www.fkshoppen.dk

Ændringer / kommentarer:

- Den skal holdes simpel og let at finde rundt i.

- Den skal have et nye topbanner.

- Betalingsmuligheden er kun PayPal, men der kommer en bedre løsning inden længe.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en super lækker shop, og overskueligheden er fantastisk.

Det eneste der springer i øjnene på mig, efter et meget hurtigt kig, er at du har en del "tomme" sider, hvis man klikker direkte på en kategori er siden "tom" Her er et eksempel

Jeg ved ikke om det er et problem, men vi har valgt at lave en side med indhold istedet. Se et eksempel her

Som sagt ved jeg ikke om det gør nogen forskel, men det kan være at alle disse sider måske også kunne bruges til noget søgemaskineoptimering eller andet. Det er i hvert fald ærgerligt, at have så mange tomme sider.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du har helt ret - det er det største problem indtil videre - skal lige have fundet en fornuftig løsning.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Løsningen indtil videre bliver, som det er lavet under "Frontgrills" Smile

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Lidt feedback.

1) Det er nok for sent at ændre domænenavn, men fkshoppen.dk er ikke et navn, der umiddelbart hænger fast i langtidshukommelsen. Og det fortæller heller ikke meget om, hvad I har at byde på.

Til gengæld skal du have kredit for også at have registreret www.fk-shoppen.dk med det samme, nu hvor du har valgt navnet.

Forøvrigt så foretrækker jeg personligt, at der www. forrest i adresse-baren. Det minder mig om dengang, hvor jeg altid tastede www. før selve domænenavnet :o)

2) Produktbeskrivelsen er lidt spøjs :) der står bare #NAME?

3) Er de skæve priser de rigtige? - Muligvis er jeg miljøskadet, men jeg tænker, at jeres webshop (eftersom det jo ikke er Søstrene Grenes) må være en testudgave. Folk forventer nok enten 99,- og 100,- som priser, ikke 92,32. Måske kan dette påvirke konvertering negativt?

4) "Læg i kurv" er ikke voldsomt tydelig. Prøv med lidt kraftigere typer og farver.

5) Skal teksterne på fx. http://fkshoppen.dk/index.php/kundeservice absolut centreres? - Jeg hader centrerede tekster.

Det var vist alt.

Mvh Troels.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne ikke finde handels betingelserne på siden dem kigger jeg altid først efter når jeg køber en vare .

Et kontakt telefon nummer fremmed det og CVR nummer vis det haves det skaber troværdighed.

Titlen Domæne navn ligger i nummer 1 med lige hvad sats på nogle andre ord eller idet mindst tag dk af foran og husk udnyt google viser optil h67 tegn eg mener denne her titlen jeg synes der kunne forbedres <title>FKShoppen.dk - Biludstyr til netto priser</title>

det ser ok med det nye lavet under kategorierne efter min mening

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle kommentarer - nu har jeg noget at arbejde videre ud fra

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ændret, så den hedder www.fkshoppen.dk, altså med "3x www" foran.

Har genereret og sendt nyt sitemap til Google, men den bliver kun indekseret med forsiden - mener jeg har lavet det korrekte redirect i backend... Nogle der har et bud ? :)

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Jeg forstår ikke helt "tags på produkter" ?

2) Du kan overveje en onepage checkout ligesom vi har lavet på vores magento-webshop www.progadget.dk

3) hvorfor hedder det "kør" i søgefeltet?

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Det er ment som en form for søgemaskine optimering - læste om det her:

http://www.magentocommerce.com/knowledge-base/entry/how-do-product-tags-work/

2) Har overvejet det - har du betalt for din løsning eller hvordan ?

3) Det skal ændres :)

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)