Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan en dansker lave SEO på tysk hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 139
Fra  MTC Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået tilbud på min nye hjemmeside som skal sættes op på dansk , tysk og engelsk. Den tyske del er den klart vigtigste og vægter 70-80% i min prioritering og forretning.

I tilbuddet indgår SEO inkl. bl.a. søgeordsartikler og linkbuilding.

Mit spørgsmål er derfor helt konkret. Kan en dansker lave fornuftigt SEO på den tyske del af min hjemmeside hvis vedkommende ikke er 100% skarp på det tyske sprog og grammatik?

 

 

Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

En hurtig indskydelse:

En dansker ville aldrig kunne have et lige så stort ordforråd som en "indfødt" tysker ville have.

Så jeg ville anbefale dig, at alliere dig med en tysker som kan hjælpe dig med en dybdegående

keywords analyse, på dine tyske ord.

- Håber det kunne hjælpe lidt.

Mvh.

Anders Svanborg

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Duffy:
Mit spørgsmål er derfor helt konkret. Kan en dansker lave fornuftigt SEO på den tyske del af min hjemmeside hvis vedkommende ikke er 100% skarp på det tyske sprog og grammatik?

Det afhænger af, hvad "ikke 100& skarp" dækker over. I Tyskland er det ikke anderledes end i Danmark: En meget stor del af befolkningen kan ikke stave og har et dårligt skriftsprog.

Det vigtige er, om din leverandør kender "folkets sprog", så teksterne skrives i læsbare og "mundrette" vendinger. Og så naturligvis at din leverandør råder over det nødvendige netværk til at præstere en god linkbuilding fra tyske hjemmesider til din. Og det er nok især det sidste, det kan knibe med.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)