Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp: min nye webshop udbyder har ikke lavet 301redirect fra den gamle side ?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg ved det ikke helt, men det vil jeg tro, da jeg bla. sagde at jeg skulle have fat i noget statistik. 301 vidste han ikke direkte noget om.

Jeg er jo i tvivl om der stadig er google ranking på noget som har været nedlagt - altså vil det på nuværende tidspunkt give de google point via 301 redirect, som jeg havde dengang ?

Mvh Flemming

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 65
Fra  Webitall ApS Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Jeg er enig med Anders - dine gamle indekseringer er givetvis smuttet, men hvis der er nogen links til dit gamle sites URL'er er det værd at overveje at bruge noget krudt på at 301'e de gamle URL'er. Scannet webshops har en eksport-facilitet af produkterne, som du kan bruge som grundlag for dine 301-redirects.

MVH

Jakob

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, tak for det. Jeg informerer straks scannet om dette. Jeg skulle jo nødig komme i konflikt med google

Jo et tab - men kan man genvinde noget ville det jo være rigtig godt

Mvh Flemming

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror nu ikke, der er specielt mange links, men dog nogen fra private siders link samlinger og fra fotointeresse sider som feks phosee.dk , så lidt er der da, men hvor meget det så er værd i google sammenhæng er jo nok svært at vide. Det virker for mig som en ret lille ting i fht til den google indeksering, som altså så åbenbart ikke kan genvindes?

Mvh Flemming

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)