Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg mere trafik på min hjemmeside!?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

uglenogelefanten.dk:

Er der nogen nem måde at ordne det andet på? Jeg skal jo starte et stedSmile

Med venlig hilsen

Uglen og Elefanten

Den nemme måde at fjerne DC content på ved dine sorteringer er at fjerne funktionen (sorter efter...). Du kan også bruge canonical URL på sorteringerne så den peger på din kategori uden sorteringen.

Canonical URL tag er dog en nødløsning der ikke altid virker efter hensigten.

Det allerbedste er helt at undgå at der kommer DC content til at starte med, men det kræver mere forklaring end jeg kan gøre her.

Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 105
Fra  Festvognen - Fætterguf Aps Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ja det er en ganske fin hjemmeside du har fårt stablet på benene. Jeg synes dog at der er gået for meget SEO i den - Det alene skaber jo ikke nødvendigvis mere traffik og flere kunder, men gør det alene lettere for dig at blive kendt og fundet på nettet.

Udover SEO som er nødvendigt,  synes jeg også at du skal skrive en pressemeddelelse til lokalaviserne i dit område, nogle steder kan man faktisk selv uploade nyheder og så er de online. Måske skulle du også ofre lidt online reklame som f.eks. i Dba.dk eller google adwords. Det er jo relative hurtigt at tracke hvor dine besøgende kommer fra og dermed kan du se hvor det kan betale sig at sætte ind.

Jørgen Thelin
www.festvognen.dk
www.isvognen.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Thelin:
Ja det er en ganske fin hjemmeside du har fårt stablet på benene. Jeg synes dog at der er gået for meget SEO i den - Det alene skaber jo ikke nødvendigvis mere traffik og flere kunder, men gør det alene lettere for dig at blive kendt og fundet på nettet.

Hvis SEO ikke skaber mere trafik er det vist kun fordi man ikke gør det rigtigtWink

Fordelen ved SEO er at man gratis kan tiltrække kunder der søger på lige præcis ens produkter. Det bliver ikke mere målrettet end det.

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Flot side

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Mange tak for god feedback Smile

mvh

Uglen og Elefanten

www.uglenogelefanten.dk

Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg prøve at gør det rigtigt men Jeg er ny på dette område og det er rigtigt godt jeg får hjælp her Smile

mvh

Uglen og Elefanten

www.uglenogelefanten.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

uglenogelefanten.dk:

Hej Thomas,

Jeg prøve at gør det rigtigt men Jeg er ny på dette område og det er rigtigt godt jeg får hjælp her Smile

mvh

Uglen og Elefanten

www.uglenogelefanten.dk

Selvfølgelig Yes Jeg håber da bestemt ikke jeg har givet udtryk for det modsatte. Min kommentar omkring hvorvidt SEO skaber mere trafik var til Jørgen, som jeg ikke er enig med.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjek min hjemmeside, her er nogle artikler indenfor dette emne

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Er der nogen der kan hjælp mig med  hvordan jeg udfyder  

 meta titel, meta beskrivelse, meta nøgleord og brugevenlig URL ? er der nogen kan give mig eksempel til en af min varer foreksempel : Økologisk bomulds hagesmæk

Jeg har en Prestashop 1.3.7

og min webshop hedder: www.uglenogelefanten.dk

Tak for hjælpen

mvh

Uglen og Elefanten

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige for at komme med nogle andre ting du kan se på, på din webshop, ud over søgemaskineoptimering

Så vil mange gerne søge på hvilke mærker du sælger, det kan man ikke sådan lige umiddelbart finde ud af nu. Der er også mange af tingene der ikke står mærke på selv når man går ind og læser beskrivelsen, så udvid evt. beskrivelsen med at skrive hvilket mærke der producere varen. (Generelt ville det være godt at lave bedre mere uddybende beskrivelser af varene)

Sørg for at hele titlen på varen står på oversigts siden. Mange vare står der f.eks økologisk... - og førs når man trykker ind på dem kan man læse resten af titlen på varen. Man kan selvfølgelig se hvad det er på billedet, men ville virke bedre hvis man også kunne læse det. 

Så synes jeg din tilbuds side er rigtig fin, der er flere henvisninger til den, bare ikke en eneste vare på tilbud. Tror det kan få mange til at smutte fra din side uden at købe noget når der ikke er nogle vare på tilbud, du behøver jo bare nedsætte en enkelt ting, men det virker forkert at siden stå helt tom.

Og tilsidst så ville jeg synes du skulle revurdere dine kategorier for opdelingen af varer. F.eks børneværelset(fin kategori) Men alle vare under barnedåbsgaver og bestillingsvarer, er jo reelt også ting til børneværelset, så ville nok vælge at slå dem sammen. Eller lav en anden inddeling end den du har nu ihvertfald, for det giver ikke mening at hvis man leder efter en ramme til børneværelset at man så skal søge under barnedåbsgaver. hvis du forstår hvad jeg mener.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)