Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg mere trafik på min hjemmeside!?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen:-)

Mange tak for alle svarene - så er der noget at gå i gang med, men det er super dejligt med sådan nogle uddybende svar:-)

Sidste spørgsmål inden jeg skal i gang med URL og tekster: Jeg kan sagtens se problemet med DC, men er der nogen, der ved om det er noget jeg selv kan fikse - eller er det nødvendigt at få en prof til at redirecte for mig?

Under brugervenlig URL forslår backoffice systemet selv at jeg bruger det der står i titlen. Er der nogle forslag til, hvad jeg skal skrive i stedet for?

Og hvordan foregår det når man backlinker?

SÅÅÅ blev det vist til 3 spørgsmål i stedet for! Håber I bærer over med mig:-)

TAK FOR HJÆLPEN

mvh

uglen og elefanten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Produkt beskrivelser de kunne være længere

farve de er produkter folk kan godt se men tekst giver lige et sidste pif og hvad vis sider udenfor i sollys

husk hvilken maling bruges til, produkter er der til sætning stoffer i ikke alt legetøj er børnevenligt , børn de bider i legetøj.

Hvilken træsorter bruges til træ legetøje

jo mere indhold hvad man køber dette giver 2 ting flere køber varen da de ved hvad de bestiller og det giver indhold til søgemaskinerne.

Husk emmet er udmærket til at bloggen om , der skal tekst på siden gerne massevis for du findes på masser af ord

husk krydslinker imellem din blog og dine produkter med relevante ankerlinks tekst dine søgeord , dette viser bruger vejen og søgemaskinerne

Husk h1 overskrift , h2 underoverskrift , h3 under under overskrift

Sidste men også afgørende nu er der både tekst og det hele nu skal siden videre formidles , der findes massevis steder et indlæg med lidt tips er her http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

giv den fuld skue som vaskeægte iværksættere og vær ikke bange for at lave branches bedste side med fleste info mv.

Tillægs spørgsmål vedr ens produkt beskrivelser enkle ting kunne nogle ting ligges i billeder men der er mange løsninger

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen. :-)

Her er der en guide til hvordan du kan fikse dit www. og uden www. DC problem. Prøv og læs den igennem og se om det giver mening for dig, ellers skal jeg nok give dig en hjælpende hånd!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen:-)

Mange tak for alle svarene - så er der noget at gå i gang med, men det er super dejligt med sådan nogle uddybende svar:-)

Sidste spørgsmål inden jeg skal i gang med URL og tekster: Jeg kan sagtens se problemet med DC, men er der nogen, der ved om det er noget jeg selv kan fikse - eller er det nødvendigt at få en prof til at redirecte for mig?

Under brugervenlig URL forslår backoffice systemet selv at jeg bruger det der står i titlen. Er der nogle forslag til, hvad jeg skal skrive i stedet for?

Og hvordan foregår det når man backlinker?

SÅÅÅ blev det vist til 3 spørgsmål i stedet for! Håber I bærer over med mig:-)

TAK FOR HJÆLPEN

mvh

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

uglenogelefanten.dk:

Hej igen:-)

Mange tak for alle svarene - så er der noget at gå i gang med, men det er super dejligt med sådan nogle uddybende svar:-)

Sidste spørgsmål inden jeg skal i gang med URL og tekster: Jeg kan sagtens se problemet med DC, men er der nogen, der ved om det er noget jeg selv kan fikse - eller er det nødvendigt at få en prof til at redirecte for mig?

Under brugervenlig URL forslår backoffice systemet selv at jeg bruger det der står i titlen. Er der nogle forslag til, hvad jeg skal skrive i stedet for?

Og hvordan foregår det når man backlinker?

SÅÅÅ blev det vist til 3 spørgsmål i stedet for! Håber I bærer over med mig:-)

TAK FOR HJÆLPEN

mvh

 

Jeg synes ellers i mit indlæg før svaret okay er der noget af det ikke kan forstås ?

back links kan fås f.eks. sådan her  http://siteexplorer.search.yahoo.com/

back links kan fås ved kryds links egen hjemme dette er vigtigst indhold til hjemmesiden uden masser af tekst findes man ej godt i søgemaskinerne

DC kan løses mange måder oprette tekst som billeder mv. den bedste løsning vil jeg ikke afgøre for dig , både pengene bestemmer hvor mange haves og hvad kan lade sig gøre i dette CMS system mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle ,

Jeg har kigget på det med DC-problemer, og jeg mener det burde være i orden nu;www.uglenogelefanten.dk

Modtager meget gerne tilbagemeldingerSmile

Med venlig hilsen

Uglen og Elefanten

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

uglenogelefanten.dk:

Hej Alle ,

Jeg har kigget på det med DC-problemer, og jeg mener det burde være i orden nu;www.uglenogelefanten.dk

Modtager meget gerne tilbagemeldingerSmile

Med venlig hilsen

Uglen og Elefanten

Måske du kunne uddybe hvad der præcis er gjort så vi ikke skal sidde og teste alt igennem igen Smile. Denne her jeg skrev om er f.eks. ikke rettet:

I dine kategorier kan man sortere efter pris/lagerstatus m.m. For hver sortering bliver der dannet en URL som Google kan indeksere. Dette skaber også DC content grundet samme indhold ligger på flere forskellige URL´er.

Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skulle meget gerne være redirected fra non-www til www. Det andet er der ikke kigget på endnuSmile

mvh

Uglen og Elefanten

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

uglenogelefanten.dk:

Der skulle meget gerne være redirected fra non-www til www. Det andet er der ikke kigget på endnuSmile

mvh

Uglen og Elefanten

Hehe okay, så var det godt jeg ikke begyndte at sidde og tjekke alt igennem en gang til Smile

Men ja, det med WWW virker nu, så nu er der da mindre DC content end der var før.

Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen nem måde at ordne det andet på? Jeg skal jo starte et stedSmile

Med venlig hilsen

Uglen og Elefanten

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)