Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aldrig på Facebook!

Side 11 ud af 11 (104 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 20
Fra  New Media Mob Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maibritt

Du vil i hvert fald kunne gøre noget ved at få nogle bedre tab apps. med mere interessant og delbart materiale. Den app. du har nu er sådan set fin nok, men den er optimeret til at være en velkomstside, så den passer ikke grafisk til den nye brugerflade. Og så kan den ikke deles. Og det er jo netop, når folk gider at dele dit indhold, at det begynder at blive viralt.

Og har du så prøvet med social ads. (Facebooks egne reklamer, som står i højre side). Det har jeg haft stort helt af - også med b-t-b.

/Dorthe Stricker, NewMediaMob

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Dorthe.. Dejligt med indspark - hvad har du betalt for at annoncere på Facebook og hvad har det konkret givet dig af udbytte? Mvh Maibritt

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

ztrong:

Jeg havde bare forventet mere af Facebook, da jeg syntes, at jeg ligger stor energi i, at siden bruges dagligt. Men det kommer nok stille og roligt.

Nu har jeg da 132 "synes godt om" på http://www.facebook.com/Ztrong.dk 

Hey Maibritt..

Som det er oplyst tidligere i indsparksrækken - så er B2B ikke optimalt til FB sider - muligt du kan skabe lidt opmærksomhed - men fantal der bliver 4 cifret er nok meget svært....

Tilgengæld er "let" indhold til specifikke grupper noget lettere at skubbe igang...

Se vores lille "succeshistorie" her omkring Facebook.com/bikerfriend:

PS: Du har haft rimelig god trafik med din indlægstitel... så opmærksomhed får du da ;-)

Lasse 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Merci igen Lasse og tak...

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Side 11 ud af 11 (104 indlæg)