Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Landing Pages - hvordan?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der værktøjer/udbydere af landing page skabeloner, hvor man nemt kan redigere i tekst og eksperimentere og ændre design, altså lidt henad de muligheder man har med website-skabeloner som Bricksite osv?

Hvis ikke, hvad gør jeg alternativt når målsætningen er grafisk spændende løsninger med fleksibel tekstredigering?

Jeg har mindst 10 forskellige målgrupper, der skal approaches på hhv. dansk og engelsk.

Bedste hilsner

MVM

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

tony:

Ingen skabeloner, men genialt til splittest af LPer; http://visualwebsiteoptimizer.com/

Var lige forbi den side du henviste til, er det noget du evt kan forklare mere om?
Synes det så rigtig spændende ud. Er det noget du har prøvet selv?

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

tony:

Ingen skabeloner, men genialt til splittest af LPer; http://visualwebsiteoptimizer.com/

Hej Tony

Tak for din feedback, linket ser meget interessant ud, men er lidt i tvivl om hvilke muligheder den indebærer? På hvilken måde ser du websiden som interessant for mig?

MVM

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det visual website optimizer gør, er at forenkle processen ved at splitteste om et element, farve, billede, you name it, skal placeres her, der eller på en helt tredje måde.

Det er en enkel måde at splitteste dine landing pages på, fremfor at skulle manuelt gøre det (selvfølgelig også en mulighed, som jeg også selv gør, men VWO gør det bare nemt)

Og ja, har prøvet det selv.

Prøv at tage et kig under deres 'features', de kan forklare deres produkt bedre end jeg.

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MVM

Nu ved jeg ikke helt om du ville hoste landingpage selv i forhold til skabeloner?
Vi sælger daglig ExactTarget og tilbyder til den løsning muligheder for landingpages.
Du kan bl.a. læse om dem her:

  • http://wiki.memberlandingpages.com/010_ExactTarget/020_Content/Landing_Pages 
Normalt kobler vi brugen af disse sammen med det ExactTarget kalder APMscript - som kort gør at vi kan vise individuelt indhold hvis de eks. kommer fra nyhedsbrev/email - læs her:
  • http://wiki.memberlandingpages.com/010_ExactTarget/020_Content/AMPscript
Normalt ville du skulle købe en ExactTarget licens for at få adgang til dette - men hvis du syntes det lyder som noget brugbart så skriv mig en PM så kan vi snakke om det i morgen.
Hilsen Flemming

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant diskussion (tror jeg)

Jeg dummer det lige ned nu. Nogen der kan forklare mig hvad en landing page er?

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

HornskovVindberg Inkasso:

Interessant diskussion (tror jeg)

Jeg dummer det lige ned nu. Nogen der kan forklare mig hvad en landing page er?

Læs mit første link (kopier det til din browser) (En browser er et computerprogram som giver adgang til hjemmesiderInternettet - undskyld kunne ikke lade være)Smile

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Agent:
(En browser er et computerprogram som giver adgang til hjemmesider på Internettet - undskyld kunne ikke lade være)Smile

:p

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)