Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bedre SEO ved uendelige ord flere php sider?

Side 2 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i kigger på min side (kan ses i signaturen) så er den bygget op af en enkelt index.php som inkluderer hver enkel side, mine titler og meta descriptions er alle unikke, da den henter noget data fra min database for at lave titel og meta description. og jeg bruger .htaccess til at lave "pæne url'er" så det er muligt at gøre det uden at lave enkelte sider for det hele, hvilket giver en masse arbejde hver gang der skal tilføjes noget nyt jo.

MVH
Andreas

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

andreashdk:

Hvis i kigger på min side (kan ses i signaturen) så er den bygget op af en enkelt index.php som inkluderer hver enkel side, mine titler og meta descriptions er alle unikke, da den henter noget data fra min database for at lave titel og meta description. og jeg bruger .htaccess til at lave "pæne url'er" så det er muligt at gøre det uden at lave enkelte sider for det hele, hvilket giver en masse arbejde hver gang der skal tilføjes noget nyt jo.

MVH
Andreas

Det kan man sagtens, men jeg foretrækker oldschool.

Det kommer også an på hvert projekt, nu er din en artikel database og det vil meget nemt blive uoverskueligt.

Jeg har selv lavet sådan en opstilling før, med eget tilknyttet CMS og det kan sagtens virke, men det afhænger af ens evner for PHP, Mysql osv.

Selve siden trådstarter har, er en sammenligning af produkter i en tabel.
Der ville jeg klart holde det statisk.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det rigtigt, typen af side betyder meget for hvad der er nemmest, men jeg ville til hver en tid stadig gøre som jeg gør nu, også med den simple grund at det andet kort sagt er et helvede hvis man skal ændre design... men ja det kommer selvfølgelig an på hvor godt man er inde i det med php og mysql om man mener at man kan klare det, men hvis ikke man er sikker er det også bedre at bygge det op statisk, så kan man altid bagefter sidde og nørde lidt med at forsøge at lave det i php og mysql ;)

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

andreashdk:

Det rigtigt, typen af side betyder meget for hvad der er nemmest, men jeg ville til hver en tid stadig gøre som jeg gør nu, også med den simple grund at det andet kort sagt er et helvede hvis man skal ændre design... men ja det kommer selvfølgelig an på hvor godt man er inde i det med php og mysql om man mener at man kan klare det, men hvis ikke man er sikker er det også bedre at bygge det op statisk, så kan man altid bagefter sidde og nørde lidt med at forsøge at lave det i php og mysql ;)

Et alternativ for dem som ikke er gode til databaser og PHP.
De kan lave includes, så man ikke skal ændre sin menu, footer, header osv. på 400 sider.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :
Generelt set virker meta tags ikke rigtig længere, det har ikke nogen effekt på din placering - går snakken på ;) 

Det passer altså ikke. Det er tagget "Meta Keywords", der ikke har nogen betydning, eftersom det ikke læses. Men der er andre meta tags, der har betydning. Nogle af dem en hel del endda!

http://www.thomas-rosenstand.dk/meta-keywords-tags

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Martin :
Generelt set virker meta tags ikke rigtig længere, det har ikke nogen effekt på din placering - går snakken på ;) 

Det passer altså ikke. Det er tagget "Meta Keywords", der ikke har nogen betydning, eftersom det ikke læses. Men der er andre meta tags, der har betydning. Nogle af dem en hel del endda!

http://www.thomas-rosenstand.dk/meta-keywords-tags

Dejligt med en SEO ekspert på banen og tillykke med fødelsdagenSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have. Det er så lidt snyd, eftersom Florida er 6 timer efter DK i tid, så her er klokken stadig 18.30 den 21. juni, og det er den 22., jeg har fødselsdag :-)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Tak skal du have. Det er så lidt snyd, eftersom Florida er 6 timer efter DK i tid, så her er klokken stadig 18.30 den 21. juni, og det er den 22., jeg har fødselsdag :-)

Amino har kun en tid og den går efter RådhustårnetSkype-Giggle

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Generelt set virker meta tags ikke rigtig længere, det har ikke nogen effekt på din placering - går snakken på ;) 

Du har ret ift. at hverken meta description eller meta keywords (og for den sags skyld meta title - ikke at forveksle med den "normale" title) ikke er til den store nytte, rent ranking-mæssigt hos Google. Der er dog en del andre metatags som stadig bruges, eksempelvis <meta name="robots" content="NOODP"> samt <meta name="robots" content="noindex" /> .

Nogle søgemaskiner bruger også nogle af de metatags, som google er stoppet med at bruge. Det og meget mere, kan du læse i mit blogindlæg om brugen af meta keywords.

/ Emil

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Thomas Rosenstand:
Det passer altså ikke. Det er tagget "Meta Keywords", der ikke har nogen betydning, eftersom det ikke læses. Men der er andre meta tags, der har betydning. Nogle af dem en hel del endda!

Sikke en gang vrøvl. For det første er <title.. IKKE et metatag (du må forveksle med <meta name="title" content= ..) for et andet bruger google ikke meta description til en pind.

Side 2 ud af 7 (66 indlæg)