Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meta beskrivelse og titel - vigtigt på alle sider?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg ved ikke hvad der står på siderne og som skrev det ved du ej , vis ingen tekst er på siderne er det vigtste først med det end lave titler og gør et stort arbejde ud ad det
Læs da lige hvad trådstarter skriver, og tag udgangspunkt i det, og klik på det link han også har skrevet, så vil du kunne se hans hjemmeside. Du tager udgangspunkt i noget du ikke har undersøgt, og giver dine råd ud fra det, måske du lige skulle tage et kig på hans hjemmeside først.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:
jeg ved ikke hvad der står på siderne og som skrev det ved du ej , vis ingen tekst er på siderne er det vigtste først med det end lave titler og gør et stort arbejde ud ad det
Læs da lige hvad trådstarter skriver, og tag udgangspunkt i det, og klik på det link han også har skrevet, så vil du kunne se hans hjemmeside. Du tager udgangspunkt i noget du ikke har undersøgt, og giver dine råd ud fra det, måske du lige skulle tage et kig på hans hjemmeside først.

MVH Kim

kigget faktisk på hjemmeside der mangler længere produkt beskrivelser det vil jeg lave første end at det store ud ad metagas , hvad er der af  protiner , mineral og vitaminer i hans produkter , det giver også noget i google med en lang tekst og tid er penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
kigget faktisk på hjemmeside der mangler længere produkt beskrivelser det vil jeg lave første end at det store ud ad metagas , hvad er der af  protiner , mineral og vitaminer i hans produkter , det giver også noget i google med en lang tekst og tid er penge
Han behøver ikke længere produktbeskrivelser, de er på mellem 120-150 ord, så det er som det skal være. Det er jo ikke en blog vi har med at gøre her.

Så sæt dit fokus på det manden spørger om, i stedet for at sige at han skal skrive længere tekster. Det er ikke det råd man skal give til alle hver gang. se fx på denne side: http://stepupfitness.dk/53-xxl-weigtgainer-m-double-you-3000gram.html 

Og som sagt på et tidligere tidspunkt til dig, har jeg set masser af eksempler på hvad Title og metadescription kan gøre for antallet af besøg. jeg har testet dette på rigtig mange websites gennem mange år.

Og sider med kun 20 ord kan rangere lige så godt og endda bedre end sider med 500ord, så det er ikke altid antallet af ord der gør at man får flere besøg og bedre placeringer, det er hvordan man bruger de ord og resten af sin SEO. Det har jeg også set mange gange i test og IRL.

MVH Kim

 

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:
kigget faktisk på hjemmeside der mangler længere produkt beskrivelser det vil jeg lave første end at det store ud ad metagas , hvad er der af  protiner , mineral og vitaminer i hans produkter , det giver også noget i google med en lang tekst og tid er penge
Han behøver ikke længere produktbeskrivelser, de er på mellem 120-150 ord, så det er som det skal være. Det er jo ikke en blog vi har med at gøre her.

Så sæt dit fokus på det manden spørger om, i stedet for at sige at han skal skrive længere tekster. Det er ikke det råd man skal give til alle hver gang. se fx på denne side: http://stepupfitness.dk/53-xxl-weigtgainer-m-double-you-3000gram.html 

Og som sagt på et tidligere tidspunkt til dig, har jeg set masser af eksempler på hvad Title og metadescription kan gøre for antallet af besøg. jeg har testet dette på rigtig mange websites gennem mange år.

Og sider med kun 20 ord kan rangere lige så godt og endda bedre end sider med 500ord, så det er ikke altid antallet af ord der gør at man får flere besøg og bedre placeringer, det er hvordan man bruger de ord og resten af sin SEO. Det har jeg også set mange gange i test og IRL.

MVH Kim

 

jeg ville i hvert fald ikke bestille et produkt hvor man ikke vidste hvad der var af protiner mv i den vare man bestiller . og hvorfor gøre en masse ud ad SEO når der mangler info så folk ikke gider bestille en vare tid er jo penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg ville i hvert fald ikke bestille et produkt hvor man ikke vidste hvad var af protiner mv. og hvorfor gøre en masse ud ad SEO når der mangler info så folk ikke gider bestille en vare tid er jo penge

Hej Mikael.

Hvor ser du produkter hvor du IKKE kan finde ud af hvor meget protein, vitaminer osv der er i produkterne? 

- Men mange tak for jeres feedback! Jeg må prøve at gøre lidt mere i det der så.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Så sæt dit fokus på det manden spørger om, i stedet for at sige at han skal skrive længere tekster. Det er ikke det råd man skal give til alle hver gang. se fx på denne side: http://stepupfitness.dk/53-xxl-weigtgainer-m-double-you-3000gram.html 

Hvad mener du med dette link? - Skal jeg f.eks. ændre title her, så den får lidt flere ord i ? Vil det hjælpe?

- Igen tusinde tak for feedback Kim, jeg spiser det råt ;)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg ville i hvert fald ikke bestille et produkt hvor man ikke vidste hvad var af protiner mv. og hvorfor gøre en masse ud ad SEO når der mangler info så folk ikke gider bestille en vare tid er jo penge
Jeg tror altså ikke du har set ordentlig på siden.

Jeg kender dog intet til proteinpulver etc, men jeg vil da mene at den ingrediensliste, samt andre informationer som står på den side jeg henviste til er lige det du siger der ikke er på siden, og derfor han skal skrive længere tekster?

prøv at scrolle ned på siden så vil du se at der står en helt del informationer på den side.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Richard:

KTJ-Media.dk:
Du ændre navnet ved at ændre filnavnet, lave en 301 redirect fra den gamle til den nye, samt ændre linket i menuer og links som linker til den side.

Haha - snak dansk :) ( Jeg aner ingenting om dette )

Det er Prestashop - Open source?

Hvilken version af prestashoppen køre du? jeg er ikke selv en prestanørd, men dem er der sikkert nogen af her på amino.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Richard:

KTJ-Media.dk:
Så sæt dit fokus på det manden spørger om, i stedet for at sige at han skal skrive længere tekster. Det er ikke det råd man skal give til alle hver gang. se fx på denne side: http://stepupfitness.dk/53-xxl-weigtgainer-m-double-you-3000gram.html 

Hvad mener du med dette link? - Skal jeg f.eks. ændre title her, så den får lidt flere ord i ? Vil det hjælpe?

- Igen tusinde tak for feedback Kim, jeg spiser det råt ;)

Nej det var til mikael for at sige til ham at der er altså nok tekst på dine produkter. og at han skal fokusere på det du spørger om frem for at komme med rådet "mere tekst"

Måske du lige skulle tilberede dem først :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Richard:

Mikael christiansen:
jeg ville i hvert fald ikke bestille et produkt hvor man ikke vidste hvad var af protiner mv. og hvorfor gøre en masse ud ad SEO når der mangler info så folk ikke gider bestille en vare tid er jo penge

Hej Mikael.

Hvor ser du produkter hvor du IKKE kan finde ud af hvor meget protein, vitaminer osv der er i produkterne? 

- Men mange tak for jeres feedback! Jeg må prøve at gøre lidt mere i det der så.

 

F.eks. denne her her har ikke tjekket alle men sikkert når der findes første tjekket er der mange flere http://www.stepupfitness.dk/43-proteinbite-25stk.html derfor synes jeg også først skulle gøres noget ud ad skrive hvad der er i produkterne jeg ville ej bestille uden at vide hvad der er i produkterne

hvilken protien typer er der i varen ?

hvilken vitaminer er der i varen ?

hvilken mineral er der i varen  ?

vis det er pga. ens produkt beskrivelser derfor bange for skrive noget ,må der findes en løsning med det skrives på anden måde ind på siden , men ikke mange bestiller en vare vis de ikke ved hvad de bestiller helt præcist dette her er i varen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)