Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meta beskrivelse og titel - vigtigt på alle sider?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu prøvet at give mine cms sider + php sider (jeg kunne finde) unikke titler og meta beskrivelse.

Er det godt? Har det nogen relevans for google? Kan det skabe DC?

Et andet godt spørgsmål - hvordan ændrer jeg navne på f.eks. dette : http://stepupfitness.dk/prices-drop.php - altså den kaldes prices-drop.php - men vil gerne have den til at hedde tilbud.php, kan jeg få den til det?

Håber der er et par aminoer der kan svare :)

VH

Richard Østergaard

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig er det godt med unikke titles og metadescriptions. Om det har relevans, kommer jo an på om du har lavet dem så de har relevans for den enkelte side, men ja det er altid godt for SEO og google at du gør det.

Nej det skaber ikke DC, medmindre de ikke er unikke, som du jo har skrevet de er.

Du ændre navnet ved at ændre filnavnet, lave en 301 redirect fra den gamle til den nye, samt ændre linket i menuer og links som linker til den side.

Er det et håndkodet system eller et open source.

MVH Kim

 

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor mange sider er det , hvilken tekst er på det mv. tid er lige med penge , hvad er gjort ved disse sider, godt med unikke titler og tags, men det er vigtigts med sidens tekster er unikke og gode og lange, jeg ser tit sider der gøres ekstremt ud ad titler og tags og der er lige lovligt korte tekster på siden , de med korte tekster vinder ikke normalt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Betyder intet med hensyn google nærmeste måske fås et eller 2 kliks mere men normalt tager den teksten , det var ikke noget jeg ville bruge tid på ,

e ville bruge tiden på var at skrive en masse kvalitet tekst på siden, det mener google er vigtigere og vis haves rigtigt mange sider og det ikke rigtigt giver noget igen er man træt efter at have skrevet 1000 unikke titler der gav 2 kliks ekstra og vis havde brugt tiden på 5 unikke tekster inden på siden havde det måske givet 1000 ekstra besøgene eller mere 

Der tager du nu fejl, en god title, har jeg oplevet flere gange har givet op imod 30 gange flere besøg på hjemmesiden fra søgemaskiner. Ikke kun fordi en god title kan give langt bedre placeringer, men også fordi en god title vil være langt mere sælgende.

Og det er også selvom der er tale om sider med meget lidt indhold.

Så jo det kan skam rigtig godt betale sig at bruge bare lidt tid på sine titles, gøre dem gode, sælgende og ikke mindst unikke.

Det er så rigtig nok at man kan komme yderligere frem på søgemaskinerne hvis man også skriver mere tekst, laver nye sider (omend med andre søgeord). Men det ene skal ikke udelukke det andet. og det er samtidig heller ikke helt så tit at man skriver om eksakt det samme og har eksakt det samme fokusord i teksterne hele vejen igennem på hele hjemmesiden. Det bør man heller ikke, da ens SEO så vil være for ensidigt, og man vil samtidig også gå glip af rigtig mange brugere.

metadescription og title er og bliver en vigtig post i sin SEO. Title er dog lidt vigtigere end description, dog skal man stadig have et godt fokus på det, for er det konstrueret korrekt, vil det være den som Google viser i 99% af tilfældende.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

gode lange tekster er bedre på siden end gode lange titler , så vis f.eks. kun skriver et par ord på siden er det ulempe for google tid er jo penge , jeg har selv skrevet lange tekster om striptease på min egen side gjort mindre ud ad titler så jeg ved teksten er vigtigere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

gode lange tekster er bedre på siden end gode lange titler , så vis f.eks. kun skriver et par ord på siden er det ulempe for google tid er jo penge , jeg har selv skrevet lange tekster om striptease på min egen side gjort mindre ud ad titler så jeg ved teksten er vigtigere

Snakker du overskrifter eller titles? jeg bliver nemlig lidt i tvivl.

for Titles er og bliver en noget så vigtig del, og det at skrive lange tekster, bør ikke tilside sætte fokus på den anden. jeg snakker titles, og det tror jeg også trådstarter gør. men jeg er lidt i tvivl om hvad du svare på.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

gode lange tekster er bedre på siden end gode lange titler , så vis f.eks. kun skriver et par ord på siden er det ulempe for google tid er jo penge , jeg har selv skrevet lange tekster om striptease på min egen side gjort mindre ud ad titler så jeg ved teksten er vigtigere

Snakker du overskrifter eller titles? jeg bliver nemlig lidt i tvivl.

for Titles er og bliver en noget så vigtig del, og det at skrive lange tekster, bør ikke tilside sætte fokus på den anden. jeg snakker titles, og det tror jeg også trådstarter gør. men jeg er lidt i tvivl om hvad du svare på.

MVH Kim

meta beskrivelser det som tråd starter skriver om der tager google altså normalt teksten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

gode lange tekster er bedre på siden end gode lange titler , så vis f.eks. kun skriver et par ord på siden er det ulempe for google tid er jo penge , jeg har selv skrevet lange tekster om striptease på min egen side gjort mindre ud ad titler så jeg ved teksten er vigtigere

Snakker du overskrifter eller titles? jeg bliver nemlig lidt i tvivl.

for Titles er og bliver en noget så vigtig del, og det at skrive lange tekster, bør ikke tilside sætte fokus på den anden. jeg snakker titles, og det tror jeg også trådstarter gør. men jeg er lidt i tvivl om hvad du svare på.

MVH Kim

meta beskrivelser det som tråd starter skriver om der tager google altså normalt teksten

Ok, hvorfor skriver du så titler/titel, hvis du mente metabeskrivelsen?

men ja man skal ikke bruge så meget krudt på metabeskrivelsen, dog er det stadig vigtigt at man konstruere den korrekt, da Google så vil vælge metabeskrivelsen, frem for teksten. altså det omvendte scenarie end det du siger.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Du ændre navnet ved at ændre filnavnet, lave en 301 redirect fra den gamle til den nye, samt ændre linket i menuer og links som linker til den side.

Haha - snak dansk :) ( Jeg aner ingenting om dette )

Det er Prestashop - Open source?

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

gode lange tekster er bedre på siden end gode lange titler , så vis f.eks. kun skriver et par ord på siden er det ulempe for google tid er jo penge , jeg har selv skrevet lange tekster om striptease på min egen side gjort mindre ud ad titler så jeg ved teksten er vigtigere

Snakker du overskrifter eller titles? jeg bliver nemlig lidt i tvivl.

for Titles er og bliver en noget så vigtig del, og det at skrive lange tekster, bør ikke tilside sætte fokus på den anden. jeg snakker titles, og det tror jeg også trådstarter gør. men jeg er lidt i tvivl om hvad du svare på.

MVH Kim

meta beskrivelser det som tråd starter skriver om der tager google altså normalt teksten

Ok, hvorfor skriver du så titler/titel, hvis du mente metabeskrivelsen?

men ja man skal ikke bruge så meget krudt på metabeskrivelsen, dog er det stadig vigtigt at man konstruere den korrekt, da Google så vil vælge metabeskrivelsen, frem for teksten. altså det omvendte scenarie end det du siger.

MVH Kim

jeg ved ikke hvad der står på siderne og som skrev det ved du ej , vis ingen tekst er på siderne er det vigtste først med det end lave titler og gør et stort arbejde ud ad det

De tjekket produkt beskrivelser mangler hvad er af vitaminer mineral i og lidt træning tips hvad er der er de forskellige protien typer i denne her protien bar det står det intet om i flere det giver mere jo mere tekst og viden der står på siden end at lave unikke metagas , jeg vil mene videre formidle en masse viden , det er vigtigste første efter min mening

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)