Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ASP.NET c#

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for alt jeres hjælp og mange tak til dem jeg har fået lov at skrive til :)

Ved ikke lige hvorfor jeg lagde tråden i "Konkurs hjælp" beklager  Huh?

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

https://www.dreamspark.com/default.aspx - sørgede jeg for at skolen RTS kom med på og der har du adgang til pluralsight helt gratis :)

Jeg er færdig til januar med uddannelsen og vil anbefalde dig og gå i krig med pluralsight og starte fra beginner, men 1 ting vi skal have slået fast. Du skal have styr på din html og css og forståelsen af hvordan tingene er bygget op.

Jeg vil anbefalde dig at fremover bruge notepad++ medmindre du med det samme går i krig med visual studio, så skal du selvfølgelig bruge det. Forskellen er at dreamweaver hjælper dig så meget, at du lærer det forkert og for en forkert forståelse af tingene og lærer dårligt html og css.

Jeg har flere gange nævnt til skolen at de på grundforløbet burde bruge notepad++ istedet for dreamweaver. Der er intet galt med dreamweaver, du for bar den bedste forståelse af det og bruge notepad++ i starten :)

 

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Matias Korn - matiaskorn.dk:

https://www.dreamspark.com/default.aspx - sørgede jeg for at skolen RTS kom med på og der har du adgang til pluralsight helt gratis :)

Jeg er færdig til januar med uddannelsen og vil anbefalde dig og gå i krig med pluralsight og starte fra beginner, men 1 ting vi skal have slået fast. Du skal have styr på din html og css og forståelsen af hvordan tingene er bygget op.

Jeg vil anbefalde dig at fremover bruge notepad++ medmindre du med det samme går i krig med visual studio, så skal du selvfølgelig bruge det. Forskellen er at dreamweaver hjælper dig så meget, at du lærer det forkert og for en forkert forståelse af tingene og lærer dårligt html og css.

Jeg har flere gange nævnt til skolen at de på grundforløbet burde bruge notepad++ istedet for dreamweaver. Der er intet galt med dreamweaver, du for bar den bedste forståelse af det og bruge notepad++ i starten :)

 

 

Hej Mathias.
Var det ikke dig der var inde i klassen med 3 andre og snakke om +/- ved PHP og ASP.NET ? :)

Jeg fik godt styr på HTML og CSS på grundforløbet, men jeg giver dig helt ret. Jeg kom uden at kende noget som helst til html og det gjorde det kun mere forvirrende at bruge DW. 

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det var det :) Sidder lige nu og knokler for at blive klar til den cerificering haha :)

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg godt huske at du snakked om, hehe .. Du må have held og lykke med det og tak for hjælpen :)

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

bar hiv fat i frank, så kan du få udleveret en kode så du kan aktivere din bruger på dreamspark, så du kan downloade det hele og benytte dig af pluralsight :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)