Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes jeg overhovedet på google ?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå ja, jeg findes jo nok hvis man altså søger på shoppens navn.


Men jeg er håbløst langt væk på de søgeord som tæller, Syntes selv jeg har lavet unikke gode tekster på de fleste produkter, men alligevel er jeg helt væk på ord som: Gadget, Gadgets, Spion Udstyr, osv.

I kan se siden her Gadgetbasen , Kunne være Super fedt hvis i kunne komme med nogle råd til hvordan jeg lettere bliver fundet .

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Michal

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest skal du nok sætte dig lidt mere ind i backlinks. Søg eventuelt her på forum, hvor der er skrevet meget om at få backlinks gennem tiderne.

Lige nu er der ikke mange, der linker til din side og dermed er din side ikke "anbefalet" af ret mange i Googles øjne.

Så start med at læse nogle af de indlæg der tidligere er lavet om søgemaskineoptimering. Der er masser af guld gemt :-)

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

der er kun et links til siden ifølge yahoo site seach der skulle gerne flere

forsæt der ud ad med at bloggen på egen siden skriv en masse viden på egen siden så er masser af indhold på egen side til google

lidt tips her i denne her tråd hvordan siden kan videre formidles findes flere tips og ideer på denne iværksættere portal  http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak begge 2, jeg begynder straks.

Fra Viby j
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Michael

Ja der er masse af gode indlæg her på amino og rigtig meget man kan lære af. Og uden jeg er nogen ekspert på området kan jeg dog godt fortælle lidt om hvad jeg ville gøre for at se om alt er i orden... hvad onpage seo angår ville jeg tjekke "sidens kildekode" ved at højre klikke på din side... det er nemlig det som google ser når de besøger dig og her er lidt jeg falder over.

<title>Gadgetbasen.dk &raquo; Forside

title er ret vigtig til at fortælle google og dine besøgne om hvad din side handler om... få dine keywords ind her og fjern "Forside"

<meta name="description" content= Er den korte beskrivelse du vil få under din side på google... der kan maks være 160 bogstaver her og på din hovedside har du vel brugt ca 60-80... igen drejer det sig om at få dine keywords pakket ind i denne korte beskrivelse og fortælle google's besøgende hvorfor de bare skal klikke på dig.

din interne link struktur kunne også klare lidt optimering i sted for http://gadgetbasen.dk/shop/index.php?cPath=37 så kunne den jo godt hedde http://gadgetbasen.dk/shop/auto-udstyr dog skal jeg ikke kunne udtale mig mere om dette da jeg ikke ved hvad din side er bygget op i... selv er jeg til Wordpress :-)

Brug søge funktionen her på amino til at få ydligere informationer omkring onpage seo det er nemlig en god ide at have styr på det inden du begiver dig ud på offpage seo og begynder på selve linkbuilding til din side.

håber noget af det kunne bruges og ret mig gerne. Det er noget tid siden jeg har opdateret mig selv på dette område. :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk svar Jacob, det kunne jeg sagtens bruge! Er helt grøn i seo faget, så det er guldkorn at få. Bare lad flere kommet Skype-Wink

Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 155
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Thumbs up Jacob ;-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

http://gadgetbasen.dk/shop/article_info.php?articles_id=2

Hej Og endnu engang tak,i ovenstående artikel har jeg smidt 3 link, tæller de med hos google ?

Er det bare artikler i den stil som vil gøre at jeg bliver fundet mere på google ?

Og Jakob, jeg har ikke haft tid til at kigge på dit endnu, men tusind tak for svaret, er super at man kan få noget støtte og vejledning herinde.

Mvh Michal

Fra Viby j
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michal

Der er selvfølgelig svært at sige hvad google betragter som spam jeg har hørt, at hvis man holder det ved 1 link pr 100 ord, så skulle man være sikker... Dine links er også lidt svære at se... det gør ikke noget at vise de er links en ide kunne også være at efter teksten at have noget der ligner: "se også produkt xxxxxx" som selvfølgelig er relaterende til produktet i beskrivelsen...

hvad din artikel angår så tror jeg en kortere beskrivelse vil være nok omkring 100 til 200 ord din er på 353 ord og gør den så relevant for produktet og kunden som muligt... ordet "spy cam" forkommer 7 gange i teksten det giver en keyword density på ca 2-3% igen pas på med det... det er vigtigere at din tekst giver god mening at læse end at have mange nøgleord i din tekst.. personligt sigter jeg efter 1-2%

Michal Johansen:
Er det bare artikler i den stil som vil gøre at jeg bliver fundet mere på google ?

altså det med at blive fundet på google er en helt anden sag det kræver nogle gange lidt hjælp, for at undersøge det nærmere, så gå google.dk og skriv site:http://gadgetbasen.dk/ de resultater der kommer vil vise alle de sider du har indekseret i google så er det bare med at se dem igennem om nogle mangler, men alligevel... du har 334 sider indekseret i google :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Så nu ligger jeg nr 1 på google hvis man søger på "Cykel alarm" og Cykelalarm" !

Ved godt det måske ikke er et specielt eftertragtet ord at ligge nr 1 på, men det er en sejr for mig, som beviser at en smule arbejde godt kan svare sig.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)