Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil have mit regnskab + bilag

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået ordnet mit regnskab ved en bogholder. Har betalt alle faktura modtaget derfra rettidigt. Der har været nogle ting som jeg ikke er tilfreds med, og har derfor lavet aftale med et andet firma som skal overtage. For 3 uger siden bad jeg virksomheden sende mig mine bilag + regnskab + og eventuel slutafregning, hvis de mente jeg skyldte dem penge. Det blev bekræftet kort efter, at regnskabet vil blive fremsendt så jeg havde det senest næste uge. Det blev det ikke. Sidste uge sendte jeg et anbefalet brev, som er modtaget, men ingen reaktion (og mine bilag + regnskab er stadigvæk ikke kommet).

Hvad gør jeg nu? Jeg gider ikke bruge tid på det her, og spørgsmålet er så om jeg via fogedretten kan få udleveret mit regnskab, og hvordan sådan en sag eventuelt rejses?

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din tidligere leverandør bor tæt på, så ville jeg køre forbi og bede dem udlevere regnskabet.

Hvis ikke, så er der nok ikke meget du kan nå atgøre inden 1. juli, men jeg ville kontakte SKAT, og bede dem om at forholde sig til situationen.

Ring til SKAT på tlf. 72 22 18 18.

 

Tilmeldt 20. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en mulighed, men det vil langt fra være det nemmeste.

Mit første regnskabsår slutter 2011.12.31, så dette arbejde er kun for ca. 6 måneder.

Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som een jeg har brugt. Send lige en PM.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre er der kun mulighed v.h.a. en advokat og eventuel retskendelse.

Der er ikke tilbageholdelsesret i dit regnskabsmateriale.

Tonny

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)