Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan kommer den her til tops? og lidt feedback tak :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, min kæreste er ved at starte op som mobil frisør, og vi har i den forbindelse fået lavet en hjemmeside på den, den er ikke helt færdig, men hvordan kommer den til at ligge godt på google på for eksempel frisør esbjerg, eller mobil frisør?

http://rygaardsmobilklip.dk/ 

Kom gerne med feedback på siden også :) 

Mvh Anders

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, du skulle måske tage et kig på nogle af de seo tips jeg skriver her. Og samtidig også læse lidt i min fagordbog, da du vil blive langt klogere på det du spørger om.

Yderligere vil jeg anbefale at selve hjemmesiden har de vigtigste punkter, som jeg også skriver om i de tips. er grundstenene ikke lagt godt og solidt, risikere i at det hele falder sammen, og det er spildt arbejde i render og laver. især med Googles panda update.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Der vil du Søgemaskine optimere din hjemmeside.

Gå ind på: http://e-sorensen.dk/seo/ og læs om hvordan du optimere din side. Evt smid mig en email eller en privatbesked, hvis du får brug for hjælp til det, eller har spørgsmål.

Mvh

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

The-shop.dk:

Hej alle, min kæreste er ved at starte op som mobil frisør, og vi har i den forbindelse fået lavet en hjemmeside på den, den er ikke helt færdig, men hvordan kommer den til at ligge godt på google på for eksempel frisør esbjerg, eller mobil frisør?

http://rygaardsmobilklip.dk/ 

Hej Anders

Helt kort fortalt skal din side være søgemaskineoptimeret og du skal have links ude fra nettet ind til den. 

Nettet er fuld af guides til seo på dansk og engelsk, og som video og tekst. Desuden findes der et par rigtigt glimrende bøger om emnet skrevet af Thomas Rosenstand hhv. Mikke. deMib.

Et eksempel på et godt sted at starte synes jeg er denne begynderguide: http://www.seomoz.org/beginners-guide-to-seo

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Bliv fan på facebook virker ikke

2. Under galleri få taget nogle ordentlige billede, de der er lidt amatør agtige også selvom det er en mobil frisør.

3. Under galleri kan man gøre FØR billedet stort, men ikke Efter billedet.. Lidt en skam.. Er jo netop efter billedet der er vigtigst.

4. Produkter blank

5. Billedet under priser skal være bedre. Er for amatør agtigt, for langt væk og man kan knapt nok se noget.

Ved godt du har skrevet at siden ikke er helt færdig, og derfor er der nok nogle af mine punkter der falder ind under denne grund.. Men var lige min feedback :)

Billedet af din kæreste er super sødt og godt, og man får lyst til at hun skal klippe en :)

Ville dog ønske at der var billede af hende på forsiden istedet for under "kontakt"

:)

 

 

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, glemte at skrive.. At under galleri.. Når man trykker på FØR billedet, så bliver det stort. Men man kan kun komme tilbage ved at <- i browseren. Lidt træls..

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Frk.Jensen:

1. Bliv fan på facebook virker ikke

2. Under galleri få taget nogle ordentlige billede, de der er lidt amatør agtige også selvom det er en mobil frisør.

3. Under galleri kan man gøre FØR billedet stort, men ikke Efter billedet.. Lidt en skam.. Er jo netop efter billedet der er vigtigst.

4. Produkter blank

5. Billedet under priser skal være bedre. Er for amatør agtigt, for langt væk og man kan knapt nok se noget.

Ved godt du har skrevet at siden ikke er helt færdig, og derfor er der nok nogle af mine punkter der falder ind under denne grund.. Men var lige min feedback :)

Billedet af din kæreste er super sødt og godt, og man får lyst til at hun skal klippe en :)

Ville dog ønske at der var billede af hende på forsiden istedet for under "kontakt"

:)

 

Hej frk. jensen, som sagt er siden ikke færdig endnu, der er ikke lagt priser eller produkter ud, galleriet er ikke lavet færdigt, det er meningen at det skal være et slideshow, og der er ikke oprettet en fb gruppe endnu, det bliver lige gjort nu her :)... Så det er alt sammen work in progress, men det var mere hvordan det så ud, og så lige lidt om hvordan man får nogle mennesker ind og ser siden.. 

Og tak til alle i andre for de gode links, jeg må igang med at læse :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

husk alt med SEO kryds links på siden , h1 og h2 og hvornår skal bruges h3

lav alt og giv aldrig op her er lidt tips oveni , husk vær vaskeægte iværksættere der gerne vil videre formidle alt sin viden det belønner sig i sidste ende http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

husk alt hjælper video og billeder på siden giver noget , så giv den ekstra meget på alle mulig faconer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders

Fed ide med en mobil frisør har en gang selv brugt det :) men flyttede og kan ikke finde en der hvor jeg er nu :s

Hilsen rvejsgaar

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)