Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan Får Man Pengene ud fra Paypal nutildags?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, for et 1½-2år siden blev min paypal banned, men nu har jeg en paypal oppe og køre igen, de hare bare ændret en del på udbetalingsmåden.

Hvis det en ganske normal check-in konto jeg vil trække pengene ud til.

Skal jeg så vælge giro? Jeg spørger fordi det gjorde jeg ikke her for nyligt(et par dage siden) og nu har de sendt pengene tilbage til paypal. Jeg gætter på det er fordi at når man vælger non giro så kan jeg ikke putte konto reg nr ind som jeg går ud fra man kan når det er giro.

Der kommer ihvertfald en boks hvor man kan indtaste fire cifre.

Så skal jeg vælge giro og så indtaste konto reg nr?

eller er det fordi jeg forsøgte at overføre til min anden bank konto end til den jeg betaler via paypal med?

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

jeg har kun prøvet at have en merchant konto hos paypal, men den opretter man med et kreditkort og bankkonto...

der laves en transaktion som vil komme frem på din bank, hvor der står en kode på 4 tal mener jeg, som man så taster ind hos paypal.

Samtidigt skal du, hvis du skal have mere end 18.000 ud mener jeg det er, indsende beviser på du er hvem du siger og du bor hvor du siger du gør...

Pengene kommer meget hurtigt 2 dage typisk for mig, de bruger seb bank i danmark til at udbetale fra.

/M

Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :

OlsenKbh:

jeg har kun prøvet at have en merchant konto hos paypal, men den opretter man med et kreditkort og bankkonto...

der laves en transaktion som vil komme frem på din bank, hvor der står en kode på 4 tal mener jeg, som man så taster ind hos paypal.

Jeg har en premiere konto eller hvad den nu hedder. Da jeg ikke har et virksomheds nummer.

Men når du skal be om udbetaling så skal du vel også indtaste konto nr om reg nr? Hvor indtaster du dit reg nr henne?

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

nej da jeg havde merchant så skulle man ikke be om det, alt det sørgede du får når du oprettede kontoen.

Du trykkede kun på en knap og angav hvor mange kr. du ville trække ud af kontoen, og to dage efter stod de på din konto...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)