Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vi rigtigt kloge? Amino Wiki

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, vi er ikke kloge nok.

For vi glemmer at skrive artikler på Amino Wiki.

Hvorfor bør vi skrive artikler?




       
  • For at hjælpe nye brugere til at få et hurtigt overblik over et emne, som de spørger om.
       
  • Det sparer en masse gentagne debatter - og der er mange indlæg og mange svar hver dag efterhånden at følge med i.
       
  • For at reklamere for vores egne butikker/services




Hvordan skriver man artikler?




       
  • Det er let. Man går ind på Amino wiki via linket i toppen af alle amino-sider og søger for at tjekke om der allerede er en artikel om emnet.
       
  • Hvis der ikke er en, bliver man tilbudt at oprette en, og så er det bare at skrive løs i editoren. Det er let og andre skal nok tilpasse, hvis man ikke ramme den lige i øjet.
       
  • HUSK at det er fint at nævne de aminoer, som er proffesionelle indenfor området med links i artiklen. :)




Hvornår skal man skrive?




       
  • Når et emne gentager sig:
       
  • Hver uge er der een som spørger til valg af markedsføring. Der børe være en artikel om mulighederne med fordele og ulemper.
       
  • Samme gælder emner som Søgemaskineoptimering, Valg af webshop, Hjælp til programmering af hjemmeside, Moms spørgsmål , Import fra ikke EU land osv osv.




Hvad kan man ellers gøre?




       
  • Du kan også hjælpe ved at holde øje med at nye sider er gode og rette i dem. En super oversigt med muligheder for at finde nye artikler, rettede artikler, korte artikler, artikler uden links osv. Findes her: Specielle sider
  • Ser du en tråd, som indeholder en god debat om et vigtigt emne, så skriv en opfordring i tråden til at oprette en artikel på Amino Wiki.




Hvad mener du om alt dette???
Jeg mener at vi skal have trukket wikien i gang nu - og at hvis vi gør det, bliver den guld værd for nye som gamle aminoer!

Hilsen Anders



Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne ikke være mere enig! :-)

Dbh Martin
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 19-03-2007 10:05:38
Forfatter: Martin Thorborg
Jeg kunne ikke være mere enig! :-)

Dbh Martin


Heller ikke jeg, men man skal liiige tage sig sammen jo :p

Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil så driste mig til at omtale at jeg tror en af grundende til det ikke bliver gjort er, at man ikke bemærker muligheden. Man er først bevidst om det hvis man har været her længe, det samme gælder helt sikkert for dem som ikke hænger ud lang tid ad gangen. Det er det samme med chat muligheden, som man kan finde hvis man søger aktivt eller spørger.

Hvis der skal mere gang i den slags er jeg overbevist om at det skal mere frem i hovedet på folk.

Det samme gælder den glimrende blog du (Martin) skriver på, den slags måtte gerne være blandt det første man støder på når man kommer til siden. Det er nemlig mindre krævende, og rettet imod casual browsing. Når man så kommer forbi det stadie, som browser, så kan man engagere sig først som aktiv læser, så skribent, og til sidst måske også livechat, og medblogger?

Er det helt i skoven at tænke sådan? Det er ihvertfald sådan jeg er gået til enhver side og et hvert community jeg har været i ...



Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror faktisk at vi godt kan løbe wikien i gang, hvis bare en håndfuld af de aktive beslutter sig for oftere at henvise til den, at skrive lidt i den og at opfordre andre til at gøre det samme.

Wiki-en er meget tæt på at være super-værdifuld allerede. Den mangler lige lidt, så giver det sig selv fremad med interessen :)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)