Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med index i Magento ver. 1.4

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har problemer med at produkterne forsvinder periodisk i vores 3 webshop, som kører på Magento ver. 1.4.

Vores leverandør siger at det er et CORE problem i standard Magento fra ver. 1.4.

Er der andre der oplever dette problem, som typisk skulle opstå når man bruger tit lægger produkter op og ændre produkter m.m.

Fejlen skulle opstår når index bliver beregnet samtidigt med at man arbejder i admin.

3 gange har vi oplevet at der slet ingen produkter er i vores webshops, på grund af denne fejl. Ifølge vores leverandør skulle Magento være bekendt med problemet og arbejder på sagen, men det undre mig at jeg ikke kan finde andre, der har samme problemer.

Er det kun os?

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

Hej

Vi har problemer med at produkterne forsvinder periodisk i vores 3 webshop, som kører på Magento ver. 1.4.

Vores leverandør siger at det er et CORE problem i standard Magento fra ver. 1.4.

Er der andre der oplever dette problem, som typisk skulle opstå når man bruger tit lægger produkter op og ændre produkter m.m.

Fejlen skulle opstår når index bliver beregnet samtidigt med at man arbejder i admin.

3 gange har vi oplevet at der slet ingen produkter er i vores webshops, på grund af denne fejl. Ifølge vores leverandør skulle Magento være bekendt med problemet og arbejder på sagen, men det undre mig at jeg ikke kan finde andre, der har samme problemer.

Er det kun os?

Hej Kim.

Det kan nemt fikset med et cronjob som kører din /shell/indexer.php et par gange i døgnet.

Alternativt kan du overveje at opgradere corre til nyeste version.

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)