Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt sted at få hostet sin webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at kigge mig lidt omkring efter et sted at hoste min webshop. Jeg er rimelig tilfreds med det jeg har, men det er jo altid fint at være klar over hvad der er af alternativer.

Min webshop er ikke så belastet ca. 500 daglige besøgende skal der være kapacitet til. Ligeledes skal den være hostet i DK. Den kører på PHP/MySql.

Prioriteten er:

1. Hastighed

2. Stabilitet

3. Support ved driftproblemer der kan fås fat i gerne 24 timer i døgnet. Ihvertfald 8-22.

4. Pris

Vil helst høre fra nogle der allerede kører en webshop i stil med min, og som er tilfredse, mere end jeg er interesseret i udbydere som vil byde ind. Jeg er ikke interesseret i servere der er belastet til bristepunktet som one.com, justhost og hvad der ellers findes af udbydere til hobby sider.

Prisen er ikke afgørende, men jeg gider heller ikke at betale overpriser. Den anden dag sad jeg med en købeklar kunde i røret som skulle guides igennem betalingen og pludselig virkede min side ikke, det kostede mig 2200 kr. så man kan hurtigt miste hvad der er tjent ved at gå på kompromis. (heldigvis sker det meget sjældent, men det siger lidt om alvoren)

Mvh. Charlotte

Sælger gallakjoler, festkjoler og selskabskjoler online samt butik i Randers.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg har ikke selv købt det endnu, men jeg har i øjeblikket kig på http://mlhosting.dk

De har nogle rigtig gode priser og virker super gode! - jeg har skrevet 4 spørgsmål til dem og selvom jeg ikke er kunde så får jeg svar inden for timer - selv på en søndag aften.

Du kan også se deres trustpilot her: http://www.trustpilot.dk/review/www.mlhosting.dk
Den ser ganske god ud, så folk må være tilfredse.

Og den har alle de funktioner du efterspørger, af hensyn til hastighed ved jeg ikke da jeg ikke har oprettet det endnu, det er også det punkt jeg gerne vil høre om andre erfaringer fra mlhosting, om hvor stabilt deres side kører, men deres trustpilot tyder på at det kører godt!

Håber du kunne bruge det

De bedste hilsner
Emil 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Divadore.dk:
Ligeledes skal den være hostet i DK.

Hvorfor er det et krav? Prismæssigt er man væsentlig stærkere i udlandet og kan derfor ofte få bedre og mere stabil hosting for de samme penge.

Divadore.dk:
Vil helst høre fra nogle der allerede kører en webshop i stil med min, og som er tilfredse, mere end jeg er interesseret i udbydere som vil byde ind.

Som du selv er inde på, er det simpel shop med lav belastning - skal det være dansk, er surftown eller dandomain nogle gode udbydere, når vi snakker hosting - det er typisk de udbydere jeg anbefaler, hvis man gerne vil have udbydere der kan tilbyde erhversmæssig hosting - erhvervsløsninger har som oftest også bedre adgang til support.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Hvilket webshop system bruger du?

For mig er det afgørende at det ikke "bare" er hosting jeg kan få leveret. Er der problemer med shoppen, skal jeg have hurtig hjælp fra supporten, og de skal kunne løse mine problemer.

Jeg driver 2 webshops i øjeblikket, den ene en magento shop, som er hostet hos magentohotel.dk, den anden en redshop (JOOMLA) webshop, som hostes hos redhost.dk (er ved at få flyttet den derover)

Begge steder, oplever jeg sindsyg god service, og det er alt afgørende for mig. .... når det så er god service jeg fremhæver, er det fordi jeg ikke har problemer med hastigheder og "oppetid"... dette fungere til UG begge steder. 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene.

Shoppen skal være i Danmark, da de fleste af mine kunder er herfra. Jeg har engang haft den hostet i USA, det var meget sløvt, måske pga. deres server, måske pga. afstanden. Jeg ved det ikke, men vil gerne have den i Danmark og med dansk support.

Selve shoppen har jeg godt styr på og har supporten i orden på den, så det er kun "ren" hosting jeg undersøger muligheder for.

Mvh. Charlotte

Sælger gallakjoler, festkjoler og selskabskjoler online samt butik i Randers.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det bare er webhosting, vil jeg helt klart, 100% anbefale Unoeuro! :)

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:
Altså jeg har ikke selv købt det endnu, men jeg har i øjeblikket kig på http://mlhosting.dk

Jeg kan ikke lide at deres slogan er "Danmarks billigste webhosting", det falder ikke i hak med den support jeg gerne vil kunne gøre brug af. Ok, de har en pro løsning, der er der nok anderledes men alligevel lidt bekymrende. Herudover kan jeg ikke finde deres kontakt oplysninger/cvr nummer nogen steder, det virker ikke så seriøst.

Mvh. Charlotte

Sælger gallakjoler, festkjoler og selskabskjoler online samt butik i Randers.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:
Altså jeg har ikke selv købt det endnu, men jeg har i øjeblikket kig påhttp://mlhosting.dk

Jeg kan ikke lide at deres slogan er "Danmarks billigste webhosting", det falder ikke i hak med den support jeg gerne vil kunne gøre brug af. Ok, de har en pro løsning, der er der nok anderledes men alligevel lidt bekymrende. Herudover kan jeg ikke finde deres kontakt oplysninger/cvr nummer nogen steder, det virker ikke så seriøst.

Mvh. Charlotte

Sælger gallakjoler, festkjoler og selskabskjoler online samt butik i Randers.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte.

Jeg vil klart anbefale meebox.net som er et dansk firma.

Det der er fantastisk, er at de har en fantastisk service, og du kan få fat i den uden for "alm. tid"

Og så er de også bland de billigste der er, og efter min mening også de bedste

Jeg har alt mit hosting ved Meebox i dag... 

Fra Høng
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Jeg har et par sider liggende hos : Megahost

Jeg har været rigtig godt tilfreds - og de har en god service.

Men prøv at kontakte dem og hør hvad de kan tilbyde dig...

MVH

Thomas

 

MVH Thomas Madsen

Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)