Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dagpenge med CVR-nummer?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Jeg er snart færdig med min handelsuddannelse, og har under denne meldt mig gratis ind i en fagforening. Mens jeg har studeret, har jeg dog også oprettet virksomhed, og nu er jeg i tvivl om, om det er muligt at få dagpenge, hvis jeg ikke finder et job, når jeg er færdiguddannet?

Jeg regner selvfølgelig med at finde et job, men vil blot høre, om jeg som iværksætter ikke har samme muligheder som mine medstuderende?

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Min a-kasse har følgende regler.

Du kan godt som selvstændig på a-kasse, hvis du kan dokumentere at det du laver, kan udføres udenfor normal arbejdes tid. Dvs. aften, nat, weekender .. Du skal være til rådighed i dagtimerne, hvis du skal være berettiget til dagpenge.

Derudover er du ikke fuld berettiget til alle 107 uger eller hvor meget det nu er, men 77 .. Så man mister en del af ugerne.

Håber det hjalp.

Og det er Krifa's regler .. :)

Mvh
Martin

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er spild af penge som selvstændig at betale til A-kasse, man kan ikke få noget når det kommer til stykket alligevel

Jeg har en kollega der er der har prøvet at være dagpengejunglen igennem, og han har betalt til Dana i over 20 år......det er som at smide penge ud af vinduet

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

vespa: