Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Algebehandling af tag på parcelhus op til 300 m2 kun kr. 798,00 alt inkl.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Osted
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop overtaget alle aktiviteter i tagfirmaet Rent-Tag og det fejrer jeg med et supertilbud på Algebehandling af tage.

Det er så BILLIGT at det er for DYRT at lade være        kun kr. 798,- alt inkl.

Ring på telefon 27 98 49 00 - jeg kører overalt på Sjælland

Alle tage kan blive rene uden brug af maskiner (tagvask) ved at blive algebehandlet.

Et tag der ikke bliver vedligeholdt kan være årsag til der kommer vand ind og som deraf følger vil der komme råd / svamp i værste fald skimmelsvamp som er bevisligt meget skadeligt for mennesker med bl.a. luftvejs lidelser hosten og meget mere.

Mos og alger nedbryder tag, facader, flisebelægninger mm, og er med til at holde på fugt. Med deraf følgende frostsprængninger og afskallinger.

Har du problemer med mos og alger kan vi få det pænt igen med en ISO A-Clean behandling, der kan benyttes på alle former for tag – også stråtag – , facader, fliser, murværk sokler, terrasser, ovenlysvinduer og meget mere.

Algebehandling / algerens af huse op til 4 meter til tagrenden foretages fra jorden i tørt og forholdsvis roligt vejr.

Der anvendes udelukkende miljøvenlige alge midler, som er biologisk nedbrudte efter 48 timer.

Taget sprøjtes med et miljøvenligt algemiddel som allerede har sin virkning efter 30 min, hvorefter de organiske alger starter forrådnelsesprocessen. Efter ca. 1 uge vil de første resultater kunne ses.

Der er flere forskellige alger og der er forskellig virkningstid.

- De grønne alger forsvinder, ofte inden for de første dage dog kan der gå en måned eller mere før virkningen er fuldstændig.

- De gule svampeformede alger forsvinder af lidt efter lidt i løbet af 3-4 uger.

- De hvide alger, der hænger noget bedre fast, kan i enkelte tilfælde blive siddende i mere end 6 måneder før de forsvinder.

- Der ydes naturligvis virkningsgaranti på behandlingen, der med fordel kan foretages i abonnementsordning, med behandling hvert eller hvert andet år.

Se mere på http://danskgulvpleje.dk eller på http://rent-tag.dk

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)