Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Chat

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 04:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld hvis dette har været oppe før, men noget jeg synes vil være super er en chat her på Amino, hvor folk kan sidde og skrive med hinanden. Det skal helst være inbygget i forum'et så man ikke skal logge sig ind igen eller bruge en anden side, og man kan se direkte på forsiden hvor mange/hvem der er online.

Jeg tænker at det kunne være fint tillæg, med mulighed for hurtigere at snakke om lidt af hvert i stedet for at skulle skrive et helt indlæg. Skriver ikke særlig tit på Amino, men en Amino Chat vil jeg nok hoppe ind på ofte og give mine besyv samt at danne bekendtskaber.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 05:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan.

 

Så ville den fede idé jo dø - Svarene ryger i glemmebogen og kun få vil få svar på det stilte spørgsmål. Hvorimod nu, har man mulighed for altid at kunne søge og finde hvis man kommer i en lign. problemstilling. Det vil være umuligt at følge med, og du ville også risikere at folk ikke modtager svar fordi den pågældene person der var i stand til at besvare, simpelthen ikke var til stede i øjeblikket.

Jeg kan kun se dette som en mulighed for en sludder for en sladder. Bevares, det er skam også meget dejligt, men det vil fjerne fokus og du riskere som sagt ovennævnte.

Hvad med at oprette en gruppe, der går ind for et Skype fællesskab? Hvor der på dagligt basis eller lign. kunne være mulighed for at have en større gruppe iværksættere til at sparre/snakke om alt mellem himmel og jord, og eventuelt have nogle valgte samtale emner medbragt. Det kunne være fedt :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 05:22
Hvor mange stjerner giver du? :

IMO, er skype fællesskab slet ikke det samme, da man ikke bare kan hoppe ind og ud. Man er heller ikke direkte knyttet til sin Amino profil og det er langt sværere at holde styr på større gruppesamtaler i skype. Derudover ved man ikke om der er nogle der er online på den chat eller ej, når man lige surfer igennem Amino.

Er dybt uenig i betragtningen af at den fede idé vil dø, med baggrund i erfaring fra andre forums med chat. Forum chat er i mine øjne blot et supplement til fælleskabet som Amino allerede er. Dem der har behov for en hurtig sludder for en sladder om iværksætteri kan hoppe ind der, hvilket jeg ofte gerne vil. Og endnu bedre er det til at skabe mere personlig kontakt til forskellige amino brugere, da man jo kan sludre løs. En chat på amino vil jo altid være der, når man alligevel sidder og surfer rundt.

Skal man skabe det supplement andet sted end at bruge Amino's fælleskab, giver det bare ikke mening og ikke noget jeg har lyst til at bruge overhovedet :)

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 05:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved dog godt at det nok er teknisk umuligt (med mindre der postes rigtig meget energi i det) med det her software forum som Thorgborg køre modsat hvis det var vBulletin hvor der er hav af ready to use chat plugins :)

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille bump til dem der ikke har set tråden og vil give deres besyv :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)