Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er her juristen skal på banen...og INGEN andre - TAK

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Er i tvivl om hvilken betydning nedenstående i givet fald har:

"Any waiver by either party of a breach of any provision of this Agreement shall not be considered as a waiver of any subsequent breach of the same or any other provision thereof"

Er ved at underskrive en leverandørkontrakt, men synes denne formulering virker noget knudret.

Hilsen Daniel

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 13 person

jeg ved det godt....
MEN jeg er ikke jurist.... desværre. :)

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Giver dette mere mening?

Når det har været gennem google translate?

Ethvert afkald af en af parterne for en overtrædelse af en bestemmelse i denne aftale skal ikke betragtes som en frafaldelse af andre efterfølgende brud på samme eller nogen anden bestemmelse herom 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael_N:

Giver dette mere mening?

Når det har været gennem google translate?

Ethvert afkald af en af parterne for en overtrædelse af en bestemmelse i denne aftale skal ikke betragtes som en frafaldelse af andre efterfølgende brud på samme eller nogen anden bestemmelse herom 

hov, er du jurist?! ;)

Advokater

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :