Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SportsMassage i Østrig over skisæsonen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er uddannet sportsfysiurgisk massør, og går lidt med tanker om at tage til Østrig fra slut November af, for at arbejde med sportsmassage på skihotellerne.

Jeg har planer om at skrive et oplæg, hvor jeg tilbyder hoteller uden tilknyttet spa-afdeling, eller massør, en ordning for deres gæster. Noget i stil med, at jeg måske håndterer 3 hotellers gæster. Gæsterne booker en tid i receptionen, og så kommer jeg med en transportabel briks, lagner, musik, osv. op på deres værelse, og giver dem en afspændingsmassage. Så ville jeg tage et hotel af gangen, således at jeg ikke behøver køre mellem dem på samme dag.

Udover at hotellerne ville få mulighed for at tilbyde deres gæster sportsmassage, efter en hård dag på pisterne, så vil jeg tilbyde dem 10% af indtjeningen som betaling for at de skaffer mig kunderne. Min plan er at tage ca. 70-80 euro for en times massage. Grundet presset på fingre og hænder, vil jeg max kunne tage mellem 4-6 klienter om dagen, men jeg kender andre massører i branchen, jeg evt. ville kunne få til at komme, hvis efterspørgslen bliver rigtig stor.

Grundet at jeg skal i beredskabet d. 28 februar, vil jeg kun kunne tilbyde ordningen i 3 måneder, men jeg har jo så mulighed for at få andre til at overtage "forretningen" resten af sæsonen, når jeg tager afsted.

Hvad syntes i om den idé ??

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)