Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af stykgods over 35 kg

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen herinde, der kender til en god fragtmand, som kan levere gods til hele Danmark til en god pris?

Vi sælger f.eks. fortelte til campingvogne til hele Danmark, oftes 2-3 colli pr. ordre, samlet vægt fra 40kg til 90kg.

Kasserne måler op til 140x40x40 cm.

Vi har forhørt os, men hverken Postdanmark, GLS osv kan håndtere pakkerne (til en fornuftig pris) pga størrelse og vægt.

Er der nogen der har erfaringen med dette?

På forhånd tak

Thomas

Kramer

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Prøv evt. at spørge hos danske ragt mænd eller DSV. (de har også en fragtmands løsning)

Mvh

Ravn

 

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Det billigste bliver højst sandsynligt at sætte kasserne samlet på en palle og sende dem på den måde.

En palle møler 120x80cm og du må som oftest stable op til 210cm på en national palle.

Mvh,

Martin.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra Vejen
Tilmeldt 19. Jun 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Med forsendelser af den størrelse, vil jeg mene at du:

- Bør overveje om dine forsendelser skal pakkes på paller istedet for at sendes løst. Overvej om ikke EUR-paller er en idé, da du får mulighed for at køre med pallebytte. Det vil minimere omkostningen til indkøb af paller.

- Bør overveje at finde en reel fragtmand og ikke en pakkedistributør. Hvis du sender relativt store mængder kan du have held til at få fastsat en pallepris. Hvis mængden af forsendelser er lille, vil de desværre oftest tage det som ladmeter- eller volumengods, hvilket giver en lidt højere pris. Kan dine forsendelser sendes som B-leveringer (gods der må leveres 2-3 dage efter afsendelse) kan det minimere fragtprisen.

De fleste store fragtfirmaer kører med priser der ligger tæt op ad hinanden. Hvad enten de hedder Transportgruppen, Danske Fragtmænd eller DSV. Konkurrencen på fragtmarkedet er utrolig hård, så selvom fragtprisen kan virke høj skal man jo veje op imod hvad man får for pengene. Og så i øvrigt huske, at prisen sættes efter mange parametre:

- Hvilken type gods er der tale om. Højværdi, skrøbeligt gods, privatleveringer m.m. vil hæve prisen.

- Hvor meget sender man. Små mængder = højere priser.

- Hvor hurtigt skal godset leveres. Længere lev.tid = lavere pris.

- Hvor bor afsender. Placering langt ude på landet vil tit betyde en højere pris, da det automatisk tager længere tid at komme frem og tilbage.

Håber du kunne bruge ovenstående til noget. Mine råd som branchemand: Transportgruppen, Danske Fragtmænd.

Mvh. Thomas

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg kan hjælpe dig med din forsendelser
kontakt mig på telefon eller mail: info@nielsenfreightconsulting.com  alternativt se på www.nielsenfreightconsulting.com
Min virksomhed tilbyder iværksættere, små og mellemstore virksomheder Transport Management, Transportoptimering og transport rådgivning.
Med NIELSEN Transport Management overtager vi hele administrationen af transport/forsendelser for virksomheden- import / export / distribution / Kurer / Fly / Bilfragt / Søfragt / Fortoldning dermed den enkelte virksomhed kan have fokus på sin kerneforretning. Og nej vi er ikke dyre. Med 25 års erfaring fra transport branchen i både Danmark og udlandet har vi en solidt og professionelt netværk lokalt og globalt.
Du kobler dig på mit system/Platform og booker enten manuelt eller , komma separeret fil eller EDI.
Ønsker en god aften
NIELSEN Freight Consulting
Morten Steen Nielsen
+70 20 29 92
Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Prøv at kontakt mig via vor hjemmeside www.ls-kurer.dk eller PB her på siden vi kan saknes hjælpe dig ved denne her transport vi dækker hele landet vi skal nok finde en fast pris til dig jeg kender kun ganske godt problemet med Danske fragtmand ell. Post dk og godset er jo også lidt ander ledes jeg er selv campist og ved udmærket godt hvilken gods det er og kunden vil jo gerne havde deres telte eller lignede.

 

Mvh

LS-Kurer.dk

Søren  

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er typisk dyrt gods, men prøv Transportgruppen eller Danske Fragtmænd.

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv os vi kører i hele jylland

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)