Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "PR, pressehåndtering & pressemeddelelser"

Nogle gode ideer til pressemeddelse for vores 5 år fødselsdag?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 991
Fra Rødovre
Tilmeldt 7. jan 06
Indlæg ialt: 262
Amino Plus

Hej med jer.

Min kone og jeg startede en afrikansk salon/butik som vi nu har kørt i 5 gode år og holder en reception med forskellige aktiviteter som spisning, uddeling af gaver, salg af produkter til indkøbspris, noget Zumba fra en kendt zunmbaInstruktør og ellers bare fremvisning af en nyrenoveret salon, i starten af Juli.

Jeg tænker at vi skulle skrive noget til medierne, men ved ikke hvad man skal fokusere på for at fange deres interesse og gøre det lidt spænende.

Og så kommer jeg jo herind hvor man altid får en fantastisk hjælp (og kritik) Smile

Hvad syntes i?

Amino-karma 819
Fra København
Tilmeldt 28. mar 05
Indlæg ialt: 155
Amino Plus

Hej, det er altid en god idé at fokusere på en generel trend i stedet for at fokusere på sin egen butik eller egne produkter. Dermed bliver historien bredere og vil appellere til flere medier. 

Jeg ville køre vinklen på det afrikanske i Danmark, noget i stil med "Afrikansk kultur hitter i Danmark". Pressemeddelelsen kan underbygges med jeres egne erfaringer om salg, kundegrupper og branchen generelt. 

Hvis du har behov for at jeg tjekker den igennem inden i sender den ud er du meget velkommen til at sende mig et udkast. -Og jeg vil naturligvis også gerne hjælpe med at sende den ud til relevante medier. 

Freelancejournalist Hans Henrik Lichtenberg
Strandgade 46b, II sal
1401 Copenhagen K. 
+45 21 77 79 21 - hh@ytr.dk - www.ytr.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: