Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lead kampagner - jeres erfaringer ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak :)

Men , nej det er ikke sådanne pointssites - vi har lavet en spørgeramme folk må udfylde for at komme til "landingpage" , hvor de igen indtaster deres oplysninger - for kun at få de mest interesserede.

Men jeg må indrømme jeg ikke ved præcis hvordan det foregår - så om det på en eller anden måde bliver blandet sammen med noget konkurrence hvor brugeren kan vinde/tjene noget ved jeg ikke.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Men jeg må indrømme jeg ikke ved præcis hvordan det foregår - så om det på en eller anden måde bliver blandet sammen med noget konkurrence hvor brugeren kan vinde/tjene noget ved jeg ikke.

Hej Jesper

Jeg vil anbefale dig at følge mere op på det, så du ved hvor din kampagne bliver brugt og hvordan den bliver brugt.

Ellers tror jeg det er svært at optimere kampagnen og få sorteret det dårlige kvalitet fra.

Personligt ville jeg føle mig lidt utryg hvis jeg ikke vidste i hvilke forbindelse min kampagne blev anvendt. Og du spilder jo egentlig også din tid ved at behandle dårlige leads.

Du bør stille krav om følgende:
- du skal ALTID kunne annullere ugyldige leads
- cashback o.l. bør ikke være tilladt
- må ikke bruges i.f.m. konkurrence/surveys e.l.

Disse krav bør dine samarbejdspartnere/bureauer kunne opfylde. På den måde har du en god mulighed for at sortere det værste fra.

Men du kan nok aldrig gardere dig helt mod nogen der lader som om de er interesserede for at de selv eller én de kender skal opspare et leadbeløb. Så du bør indregne et vist spild, men det bør være meget lav hvis du kan få lavet de ovennævnte optimeringer.

Derudover bør du kigge med meget kritiske øjne på den formular du anvender. Hvor mange personer har du fået til at teste den og vurdere den mht. om den passer ordentligt sammen med det du vil opnå? Jo bedre den passer sammen des mere relevante leads får du.

Mvh. Ken

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ken

Lyder fornuftigt - og også muligt flere ting er aftalt.

Jeg er ikke den der har klaret aftalen her, men blot ham der følger op på kunderne :)

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)