Selv tak :) Men , nej det er ikke sådanne pointssites - vi har lavet en spørgeramme folk må udfylde for at komme til "landingpage" , hvor de igen indtaster deres oplysninger - for kun at få de mest interesserede. Men jeg må indrømme jeg ikke ved præcis hvordan det foregår - så om det på en eller anden måde bliver blandet sammen med noget konkurrence hvor brugeren kan vinde/tjene noget ved jeg ikke. |
Jesper Laugesen:Men jeg må indrømme jeg ikke ved præcis hvordan det foregår - så om det på en eller anden måde bliver blandet sammen med noget konkurrence hvor brugeren kan vinde/tjene noget ved jeg ikke.
Hej Jesper
Jeg vil anbefale dig at følge mere op på det, så du ved hvor din kampagne bliver brugt og hvordan den bliver brugt.
Ellers tror jeg det er svært at optimere kampagnen og få sorteret det dårlige kvalitet fra.
Personligt ville jeg føle mig lidt utryg hvis jeg ikke vidste i hvilke forbindelse min kampagne blev anvendt. Og du spilder jo egentlig også din tid ved at behandle dårlige leads.
Du bør stille krav om følgende:
- du skal ALTID kunne annullere ugyldige leads
- cashback o.l. bør ikke være tilladt
- må ikke bruges i.f.m. konkurrence/surveys e.l.
Disse krav bør dine samarbejdspartnere/bureauer kunne opfylde. På den måde har du en god mulighed for at sortere det værste fra.
Men du kan nok aldrig gardere dig helt mod nogen der lader som om de er interesserede for at de selv eller én de kender skal opspare et leadbeløb. Så du bør indregne et vist spild, men det bør være meget lav hvis du kan få lavet de ovennævnte optimeringer.
Derudover bør du kigge med meget kritiske øjne på den formular du anvender. Hvor mange personer har du fået til at teste den og vurdere den mht. om den passer ordentligt sammen med det du vil opnå? Jo bedre den passer sammen des mere relevante leads får du.
Mvh. Ken