Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dine inputs er vigtige: Hvordan skal regnskabsprogrammet være?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-bruger

Tak for inputs ved mit sidste debatindlæg om hvad du savner allermest ved dit regnskabsprogram?

Så er jeg på den igen. Denne gang vil jeg gerne have dine inputs til, hvordan vi skal sammensætte vores tre abonnementer. Vi har allerede haft nogen tanker omkring, hvordan det skal være, dem kan du se her. Men hvordan synes du, at abonnementsstrukturen skal være? Jeg mener selv, at der både skal være en bruger som betaler for forbrug, og de brugere, som kan betale et fast beløb med ubegrænset forbrug, samt en variant, der er til den mere krævende brugere. Du må meget gerne komme med nye inputs eller bare kommentarer til de eksisterende tre typer abonnementer

Hvordan og hvilke begrænsninger på de forskellige niveauer er op til debat. Vi vil gerne lave tre bruger-typer, fordi vi mener, at der er tre typer virksomheder. Hvordan synes du, vi skal sammensætte dem?

Hvad får du ud af at debattere om ovenstående emne? Ligesom i mit forrige debatindlæg har du mulighed for at påvirke, hvordan vi sammensætter vores regnskabsprogram og du har her en unik mulighed for at blive hørt.

Jeg glæder mig til at få dine inputs.

Billy's Billing abonnementer

Billigt og brugervenligt regnskabsprogram, Billy's Billing. Prøv det gratis her.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)