Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.akut-sprut.dk søger franchisetagere

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 14:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan ikke rigtigt se hvad du tilbyder franchise tageren?

Dit brand er da ikke kendt? jeg har aldrig hørt om det før. 

Man skal selv opbygge sit område, hvilket må betyde at der ikke kommer ordrer direkte igennem shoppen?

ingen investering - meget få omkostninger? altså, man skal putte penge i projektet? men uden investering... uddyb lige tak?

Frihed under ansvar? var det ikke en franchise? det betyder vel at der er 100% frihed, da man har sit eget selvskab og udelukkende er bundet af en kontrakt til at benytte dine produkter/hjemmesider.

unikt koncept - nej. www.just-eat.dk her kan du også bestille sprut og smøger i de sene timer.

Sådan som jeg ser konceptet, så har du lavet en hjemmeside og herefter vil du have andre til at få ordrer i shoppen, mod at de betaler et månedligt gebyr til dig, uden nogen form for sikkerhed?

Det er da rimeligt win-win for dig :) din udgift er hosting/domæne.

Sig endelig til hvis det kommer til at virke, så skal jeg da helt sikkert være konkurrent :D 

Ej, held og lykke med det! 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 14:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

mange tak :)

 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Branislav:

Hej Samuel,

jeg vil helst ikke gøre mig klog på andre firmaer. Mig bekendt levere de kun ud i hverdagene hvor vi kun levere fredag og lørdag nat. Åbningstiderne er fra 20:00 - 04:00 fredag og lørdag

Vh Brano

Det er fordi, der ikke var penge i det for dem. De havde indgået aftaler med 60-70+ diskoteker i hele landet omkring levering af sprut i samme tidsrum som jer - men siden de ikke har den service mere må det være fordi, der ikke var penge i det.

Hvad koster det, at blive franchisetager ved jer eller hvad tager i af omsætningen?

Hvor mange kan blive franchisetager i en by?

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 14:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Der kan højest være en franchisetager pr by og prisen for et områder afhængere af flere ting.

Har du et telefon nr jeg kan ringe til dig på ?

 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 14:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

sprutbilen.dk/ er også på dette marked....

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 14:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan letsdrink stoppede bl.a. i Kbh. pga. det ikke kan betale sig. I Kbh., som er det største marked er der fx. alt for mange tanke, kiosker, 7-11. Måske det vil kunne betale sig i "udkants Danmark" men her vil omkostninger på benzin, løn osv. være for store til, at kunne holde en lav udsalgspris på sprut.

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 14:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sander, ja nemlig :)

Men nu er vi også kommet til København.. Vi har netop åbnet en afdeling

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 14:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står for afdelingen i Randers, og jeg synes vi efterhånden har bygget en fornuftig forretning op. Vi har været igang i ca 7 mdr

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 14:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok.

Men jeg synes ideen er god og har altid synes det. Men har bare altid undret mig over hvorfor i hvert fald 4 lign. firmaer er lukket ned igen. Der må altså være et el. galt. Mit bud er fx. for høje omkostninger ved udbringning i forhold til salgspris på varer.

Jeg ved fx. fra Letsdrink, at logistikken i konceptet simpelthen ikke kan lade sig gøre i fx. Kbh. Hvorfor ved jeg så ikke.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)