Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designudvikling og wordpress! Jeg har brug for hjælp.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set at man kan downloade en helt stak gratis templates, men jeg har min egen skrifttype som jeg gerne vil bevare. 

Dertil kommer at jeg i forvejen har en webshop (under udvikling), som er meget stilren. Jeg har fået super god respons fra min potentielle målgruppe, som synes den er rigtig lækker. Derfor tænker jeg at siderne gerne må minde om hinanden, så min målgruppe kan se sammenhængen mellem de forskellige sider.

Men hvordan kommer jeg bedst fra start når jeg skal i gang med min nye hjemmeside. I kan læse lidt om det kommende indhold på siden samt mine ideer - måske det kan hjælpe til hvilken opsætning der vil fungere bedst :)

www.mumsfood.dk 

Hjemmesiden skal indeholde:

  • opskriftsbank med sund mad og snacks til børnefamilier
  • opskriftsbank for komælks-allergikere
  • ugentlig madplan, som skal udkomme med det ugentlige nyhedsbrev
  • sunde unger - artikler om emnet
  • blog og ekspertblog
  • nyhedsbrev
  • køkkenmaskiner som gør hverdagen nemmere og sjovere
LINK til min webshop her
Håber I kan hjælpe mig, da jeg synes det er lidt en jungel - jeg er super lærenem, så jeg må i gang med at rode rundt med det og prøve mig frem :) Men vil super gerne høre fra jer.
Smile På forhånd tak!
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina!

Det lyder som et rigtig spændende projekt!

Husk at slå opgaven op på amino freelancer også! Der er rigtig mange freelancere, webbureauer og grafikere som sidder og venter på lige præcis den opgave, det er jeg sikker på :=)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)