Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikel spinning - Har I prøvet det?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sasa Kovacevic:
Hej Aminoer

Jeg sidder lige og læser om artikel spinning. Er der nogen af jer som har bruger det og har gjort sig nogle gode erfaringer med det?

+ så har jeg også læst om nogle artikel spinningsprogrammer. Virker de også til de danske sprog? 

Artikel spinning er noget der virker! men ja, brug det ikke på dit eget site - det ville give brugerne en dårlig oplevelse.

Jeg har selv spinnet en hel del og prøvet 10 forskellige programmer, dog kun på engelsk - da jeg mener det giver de bedste backlinks og det er også nemmest.

Jeg vil anbefale dig at bruge spinnerchief (gratis), men for alt i verden så lad være med at bruge "auto spin", så får du en virkelig dårlig artikel. Istedet skal du kopiere din artikel ind i programmet, markere det ord du gerne vil spinne - så modtager du som regel 10 forslag til synonymer der vil passe ind istedet. Hvis du gør det på denne måde tager det ca. 1 time at spinne 4-500 ord, men så får du også 2-300 artikler ud i den anden ende, som alle giver rimelig god mening og du kan få dem helt op til 80% unikke, mere hvis du er dygtig til at skrive artiklerne, så de kan spinnes godt.

Såfremt du vil købe et spinner software kan jeg kun anbefale John Legers "The Best Spinner" - den er nok også den mest kendte, og den spinner som en mis :) 

Som sagt har jeg meget erfaring på dette område, så du er velkommen til at skrive en PM :) Så kan jeg også give dig nogle gode lister med databaser hvor du kan lægge dem ud, og hvor de som regel bliver godkendt!

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:

Hvilke programmer til artikel spinning (skal virke på Windows) kan anbefales ?

Der findes flere online artikel spinnere, som oven i købet er gratis. Du kan evt. benytte vores tekst spinner.

 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv brugt/bruger Magic Article Rewriter, og har også prøvet et par andre. Taler vi danske tekster, så kan autospinning ikke tilrådes som andre også er inde på.

Det jeg syntes er mest træls ved disse programmer (dem jeg har prøvet ihvertfald) er, at når man har lavet sin spinningtekst, altså indsat synonymer, omskrivninger af sætninger m.v. og så beder programmet om, at lave f.eks. 100 nye tekster, så kan man ikke angive, at man ønsker de f.eks. skal være minimum 50% unikke i forhold til hinanden.

Der er jo ikke meget ved at stå med 100 tekster hvor de alle er identiske med undtagelse af få ord/sætninger.

Er der nogen der kender noget spinnersoftware der kan det, hvad med dig seOrdbogen, du har tilsyneladende prøvet flere programmer end mig?

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:
Er der nogen der kender noget spinnersoftware der kan det, hvad med dig seOrdbogen, du har tilsyneladende prøvet flere programmer end mig?

Hejsa.

Først og fremmest vil jeg fraråde dig MAR, den er bare ikke særlig godt skruet sammen.

Som svar på dit spørgsmål: medmindre du giver spinneren mulighed for at lave artiklerne minimum 50% unikke, kan den jo ikke gøre det? spinneren vil altid forsøge at gøre dine artikler så unikke som muligt, men hvis du kun har spinnet 10 ord 10 gange, så har du ikke givet den en mulighed for at gøre dine artikler særlig unikke.

Mine artikler plejer at ramme omkring 90%, men det er også fordi jeg gør det manuelt, og spinner stort set alle ord og også spinner ord, som er kommet ved et spin. Altså et spin inde i et spin - håber det giver mening :)

Såfremt du bruger "auto spin", så differencere det virkelig meget hvor unikke dine artikler bliver fra software til software, her kan jeg anbefale dig at bruge de spinnere som har en "user build thesaureses" altså hvor brugerne har lavet en kæmpe database med synonymer - derved bliver dine artikler meget unikke, men samtidig ulæselige.

Men et konkret svar på dit spørgsmål vil være at jeg aldrig er stødt på et stykke software som du kan fortælle skal være minimum 50% unikke, da du selv skal afgøre det ved at spinne.

Håber det gav mening og hjalp dig en smule.

Med venlig hilsen

seOrdbogen

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget spændende emne! Jeg følger lige med her Stick out tongue

@seOrdbogen;
Må jeg også gerne bede dig om en liste, over databaser hvor jeg kan poste mine tekster, når jeg har nogle klar? Jeg skulle også lige til og igang med at spinne mine 4 tekster, som jeg har fået lavet til formålet, og var lidt hooked på MAR, men kan forstå at jeg ikke skal vælge den.

Den video MAR har derinde, forklarer det rigtig godt, hvordan det foregår, med spin osv.

Jeg er faktisk blevet rådet til, at ligge mine spinnertekster på min egen side, og ikke på en ekstern side. Nu er jeg forvirret Confused

Dbh

Michael Haahr

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael


Tror lige jeg holder lidt igen med listerne :) 

Men det råd med at ligge dine spinnede tekster ud på eget site - altså hvordan ville du selv have det med at lande på en hjemmeside med ringe tekster ?

Håber det giver mening.

Med Venlig Hilsen
seOrdbogen 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

seOrdbogen:
Først og fremmest vil jeg fraråde dig MAR, den er bare ikke særlig godt skruet sammen.

Kan du uddybe det, den fungerer jo som de andre jeg har prøvet?

Hvilken vil du anbefale, ud over "The Best Spinner" da jeg ikke gider noget der skal betales løbende abonnement på?

seOrdbogen:
Mine artikler plejer at ramme omkring 90%, men det er også fordi jeg gør det manuelt, og spinner stort set alle ord og også spinner ord, som er kommet ved et spin. Altså et spin inde i et spin - håber det giver mening

Ja det giver fint mening, det bruger jeg også selv, men jeg syntes jeg har været ude for, ikke blot med MAR men også andre, at der bliver lavet tekster hvor nogle sætninger er identiske, også selvom der er indsat spinningsord i sætningerne. At ramme 90% lyder godt nok utroligt, kan du spinne 50 tekster som hver især er 90% unikke?

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:
Hvilken vil du anbefale, ud over "The Best Spinner" da jeg ikke gider noget der skal betales løbende abonnement på?

Der er en gratis version som fungere helt optimalt! jeg kan bare ikke lide MAR, den har ikke de samme gode funktioner og mindre brugervenlig.

Oxkjær:
Ja det giver fint mening, det bruger jeg også selv, men jeg syntes jeg har været ude for, ikke blot med MAR men også andre, at der bliver lavet tekster hvor nogle sætninger er identiske, også selvom der er indsat spinningsord i sætningerne. At ramme 90% lyder godt nok utroligt, kan du spinne 50 tekster som hver især er 90% unikke?

Den bedste spin jeg har lavet, var 96% unik - men det var også en længere tekst, så er det nemmere at få uniqeness...

Jeg har ikke opdaget noget med identiste sætninger? det er nok fordi du bruger "auto spin" så den selv vælger teksterne. Hvis du gjorde det manuelt, som er det eneste jeg kan anbefale, så ville dette problem ikke opstå.

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

seOrdbogen:

Oxkjær:
Hvilken vil du anbefale, ud over "The Best Spinner" da jeg ikke gider noget der skal betales løbende abonnement på?

Der er en gratis version som fungere helt optimalt! jeg kan bare ikke lide MAR, den har ikke de samme gode funktioner og mindre brugervenlig.

SORRY! jeg mener spinnerchief - Klart min ynglings! 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Kan du uddybe det, den fungerer jo som de andre jeg har prøvet?

Hvilken vil du anbefale, ud over "The Best Spinner" da jeg ikke gider noget der skal betales løbende abonnement på?

Der er også "rapid rewriter" den sparker ok røv, men koster ca. 90$ eller sådan noget! men jeg har den vist til at ligge, brugte den på Mac OS... da det er den eneste der virker ordentlig på Mac.. men er gået fra den igen da jeg har fået windows.

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)