Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til "Børnecancer projektet" her på amino

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Først og fremmest - super godt ide med alt den omtale af Børnecancer fonden herinde på Amino (popup og nyhedsbrevet).

Men har lige et par indspark til dem der vedligeholder og står for projektet.

1. Nu er Amino jo en iværksætter portal med mange selvstændige. Var det så ikke en ide at lave et logo, som støttende virksomheder kan uploade til deres hjemmeside.

2. Når jeg klikker på linket i nyhedsbrevet, bliver jeg sendt ind på en fin amino side, hvor jeg kan købe lodsedler til børnecancer fodens lotteri. Jeg forsøgte at købe to, men fik beskred = varen findes ikke..

3. Da jeg kunne forestille mig at flere virksomheder gerne ville donere nogle produkter etc., var det ikke så en ide at smide et link for eventuelle "sponsorer"? (Kan være der findes sådan et link, men jeg har ikke set det.)

Når alt kommer til alt, så handler det jo om at skaffe flest mulige penge til sådanne super gode initiativer. Det er sådan dette indlæg er tiltænkt!

Venlig hilsen Tue Nielsen

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tue

1) God ide omkring et logo. Det skal vi helt sikkert have med næste gang vi laver noget tilsvarende.

2) Det er rigtigt skidt med punktet her. Tak for din feedback. Det er nu fikset. Så nu kan du købe igen.

3) Vi har fået mere end 100 præmier ind og lige nu forsøger vi at danne os et overblik over den del. Vi har i tråde herinde i debatten kvitteret gave-giverne ligesom de vil blive omtalt i Roskilde den 15. juli.

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj Frisch,

Det lyder fremragende. Og held og lykke med projektet. Vedr. pkt. 3 så har jeg nok (desværre) overset den omtalte "gave-tråd", jeg må kigge bedre efter næste gang..

God dag..

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tue

Hermed logo du og andre amino'er kan bruge til jeres hjemmeside. henriette gav mig lige info om at logo'er allerede var lavet. Linket kan være ind til vores lotteri: www.amino.dk/lotteri

    

Er der stadig problemer med at købe lodsedler?

Nicolai

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror problemet med købet er løst. Men kan i hvertfald lægge varerne i kurven - og det er jo som bekendt en god start :)

Fint med logoerne. Men kan selvfølgelig diskuterer om det er korrekte signal at sende, at man via sin hjemmeside støtter Rynkeby - men o.k.

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

Hej Tue

Hermed logo du og andre amino'er kan bruge til jeres hjemmeside. henriette gav mig lige info om at logo'er allerede var lavet. Linket kan være ind til vores lotteri: www.amino.dk/lotteri

Hermed gjort.Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)