Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billeder af Konkurrents produkter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Jordrup
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bevæger mig vist ind på noget der ikke er så smart...

Jeg er ved at starte en webshop og har taget billeder af konkurrentens produkter på deres grund. Man kan ikke umiddelbart se hvor billederne er taget, men hvor stort er problemet?

Det er unikke produkter men mange der laver dem. Fremadrettet tager jeg billeder af det jeg får lavet men det tager jo lidt tid inden ``møllen``er igang.

 

Peter

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter:

Jeg bevæger mig vist ind på noget der ikke er så smart...

Jeg er ved at starte en webshop og har taget billeder af konkurrentens produkter på deres grund. Man kan ikke umiddelbart se hvor billederne er taget, men hvor stort er problemet?

Et meget hurtigt råd, fjern de billeder med det samme, du kan i værste fald få en faktura på brugen af dem.

Peter:
Det er unikke produkter men mange der laver dem. Fremadrettet tager jeg billeder af det jeg får lavet men det tager jo lidt tid inden ``møllen``er igang.

God ide!

/allan

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:
men hvor stort er problemet?

Såmen ikke større end at du har stjålet og startet med noget der ikke tilhører dig!

Jeg stjæler heller ikke penge, og betaler tilbage når "møllen" er i gang. 

Du skriver selv, du ved det ikke er så smart, jamen så syntes jeg da at du skal stoppe med det samme!

Fra Jordrup
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de hurtige svar, jeg må vist bare til at investere i et stort varelager.

Jeg kan jo godt se det moralske, men nogengange er man jo nødsaget til kun at leve efter juridiske regler. Det var nemlig ikke et ønske om at stjæle men at komme igang.....

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:

Tak for de hurtige svar, jeg må vist bare til at investere i et stort varelager.

Jeg kan jo godt se det moralske, men nogengange er man jo nødsaget til kun at leve efter juridiske regler. Det var nemlig ikke et ønske om at stjæle men at komme igang.....

Rent juridisk er det ligeså problematisk, som det er rent moralsk. For det er brud på ophavsretten, når du kopierer fra konkurrenters sider. Derfor er du erstatningspligtig, hvis du tages "red-handed".

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal også være opmærksom på, at det ikke kun er civilretlige sanktioneret, men ligeledes strafferetligt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)