Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nybegynder på Surftown: hvad får jeg?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg arbejder pt på at lave en hjemmeside med et koncept omkring sund kost til børn mm. Jeg skal i den forbindelse bruge en del plads til opskrifter, hvor der er plads til billeder. Men hvor meget plads får jeg for pengene. Har været i gang med at surfe rundt. Jeg er novice på området - WordPress, men plejer at være super hurtig til at lære (alt jeg kan med computeren er selvlært).

Jeg har set på surftown som webhotel, hvor der som privat er webhotelydelser som ser således ud:

10 GB plads og 30 GB trafik - 23,75 kr. pr. mdr.

20 GB plads og 50 GB trafik - pt på tilbud til 10,00 kr. pr. mdr.

30 GB plads og 70 GB trafik - 73,75 kr. pr. mdr.

---> nu er det så bare - hvad får jeg for pengene. 

Dertil kommer mit domæne - pris: 45,00 kr.

Håber I kan hjælpe mig lidt på vej. 

Mvh. Tina

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har rigeligt med plads og trafik ved det første hotel til dit projekt (min vurdering bygger på dit indlæg og ikke noget andet). Skulle du ramme en mur kan du nemt opgradere til mere plads / mere trafik.  Surftown har i øvrigt en rabatkode stcar som giver dig 120 kr (oprettelsen i rabat).

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

Jeg vil først og fremmest anbefale Surftown. Jeg har prøvet DanDomain, UnoEuro og nu slutvis Surftown, jeg regner med at blive hos.

Tror ikke du behøver så meget plads for det ene site du overvejer at lave i WordPress, selvom der skal være meget plads til billeder og opskrifter. Men nu kender jeg heller ikke til omfanget.

Hvis du ikke kender til WordPress så meget endnu, men er lærenem, så skal du nok kunne finde ud af at lære systemet godt at kende på kort tid. Skriv evt. hvis du har brug for hjælp til noget specifikt. Men ellers skader en google søgning efter nogle "how-to's" jo ikke. :)

Men alt i alt: Jeg synes klart du får mere værdi tilbage for pengene.

Med venlig hilsen
Jonas Goth 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina,

Det er udemærket hosting for mindre hjemmesider. Husk at pris følger service :-)

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil vælge Gigahost eller sådan noget når du skal kører wordpress. Jeg har oplevet at mine sites kører meget langsomt på surftown.
Har dog også 6 sites som alle har wordpress men mener jeg ikke selv burde være et problem.

Mht. pladsen burde du have nok i alle løsninger :)

/Rasmus

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar.

Jeg har en anden hjemmeside som jeg vel bør flytte til surftown hvis jeg vælger dem?

Den anden side skulle gerne blive en stor succes - den indeholder en webshp!! 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Surftown og UnoEuro er pt de bedste alternativer i den billige ende - efter min erfaring. Og jeg har smidt en del penge ud på fejlkøb der var helt hen i vejret. Der er de to de bedste. 

Der er dog forskel afhængigt af hvad du har brug for. 

Mht e-mail er det dog ikke altid gået lige godt. Jeg har prøvet at der gik en uge før jeg fik min mail. Mht UnoEuro er det heller ikke helt godt der.

Der har jeg valgt kun at give folk min gmail-adresse, hvis jeg synes det er vigtigt at jeg rent faktisk modtager folks mail :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Jungersen:
Jeg vil vælge Gigahost eller sådan noget når du skal kører wordpress.


Jeg synes tit man læser indlæg her på Amino omkring hvor langsomt og ustabilt Gigahost er, derfor vil jeg ikke vælge Gigahost selvom de er billige og kan have ubegrænset antal domæner. 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers er der jo meebox, de er ret billige, har ikke hørt noget specielt dårlige om dem, og så opfylder de også dine krav, og maxiweb skulle vist også være ret gode:)

Men du skal nok ikke være bange for om der er nok plads, da de fleste webhoteler nu til dags, opfylder folks behov vis de altså kun skal have wordpress, og nogle små sider.


Mvh Christoffer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Àsgeir Gunnarsson:

Det er udemærket hosting for mindre hjemmesider. Husk at pris følger service :-)

Det har vi nu aldrig lært :-) Vi tilbyder høj service via vores support-center/email - indenfor ganske kort tid. Meget billige priser på kraftige servere, og få kunder per server.

Du kan starte med en løsning til 65 kr. inkl moms - hvor du kan installere fx wordpress - hvor du får gratis 50 mb webhotel. Når du så er ved at være klar til at lukke mange besøgende ind, kan du bare opgradere når det bliver nødvendigt. :-)

Du kan læse mere om os på MaxiWeb.dk

:-)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)