Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor får jeg lavet indtastning af labels til kuverter?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg skal have sendt ca. 500 standard storbreve. Og jeg skal have lavet adresse-labels til kuverterne. 

Min receptionist som plejede at lave dem stoppede med kort varsel.

Og jeg ved ikke hvordan jeg skal lave dem. Jeg overvejer at få den lavet af en ekstern virksomhed

Jeg har modtagernes adresser på excel ark og vil få den lavet via arket.

Er der nogen der kan hjælpe mig eller kender en virksomhed som laver disse opgaver??

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan vi klare for dig :-)

Du kan vælge mellem at få labels med adresserne printet på eller vi kan printe direkte på dine kuverter

Evt. kan du levere pakkede kuverter (med indhold) til os, så klarer vi resten og indleverer til PostDK for dig
Med 500 stk kan du med fordel benytte dig af PP-frankering og få den billigst mulige porto

Skriv evt. på mail hvis du vil have mere uddybet

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt at det er relativt enkelt at gøre det selv, men ligefrem super hurtigt... Det kommer jo an på hvad man ser det i forhold til.

Hvis man er komplet uerfaren i det og aldrig har prøvet det før går der meget hurtigt en time eller måske endda to med sådan en opgave - alt efter om man har en skabelon der passer til etiketterne eller den også skal laves fra bunden.
Dertil kommer at der skal købes en æske etiketter hvis man ikke har den i forvejen.
Så skal der printes hvilket går kvikt og måske ikke koster alverden men reelt set så er det en udgift uanset.

Alt efter hvor god man er til edb og hvor ofte man skal have lavet labels og lign. kan hans tanke om at benytte en extern til at levere labels være ganske fornuftig.
Bare det at købe en æske med etiketter koster de fleste steder 2,5-3,5 kr. pr ark når man køber det i æsker hvor der ofte er 50-100 ark

Til sammenligning hvis nogen af jer skulle begynde at regne på det kan jeg oplyse at jeg har tilbudt ham at lave det for ham til den nette sum af 320,- kr. + moms (inkl. etiketter og forsendelse af labels til hans adresse).

Som alternativ vil hvor man slipper for at sidde og sætte labels på kan man også vælge at få printet adresserne direkte på kuverterne, men det er et helt andet regnestykke Wink

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)