Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt med "kendte"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer

Har lige en hurtig forespørgelse..

Er det muligt at få en kontakt email, til f.eks Kasi Jesper, eller Karsten Ree? Hvor man er forholdsvis sikker på, at de rent faktisk får af vide, eller selv læser, hvad man har at spørge dem om?

Synes det totalt umuligt at finde frem til deres kontakt emails nemlig.

DBH

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Skak:

Er det muligt at få en kontakt email, til f.eks Kasi Jesper, eller Karsten Ree? Hvor man er forholdsvis sikker på, at de rent faktisk får af vide, eller selv læser, hvad man har at spørge dem om?

 

Det er det da, men med de fleste kendte, skal man igennem et par led først. Kasi-Jespers mail kan vel fåes gennem kommunikationsafdelingen i AG København (selvom den afdeling er temmelig uprofessionel i mine øjne - har haft min kommunikation med dem) - men det her kan de vel finde ud af.

Karsten Rees kan måske fåes gennem hans golfbane i Helsinge - måske bliver det nogle, der så sender mailen videre til Ree, der så forhåbentlig vil svare. Og så har du hans mail-adresse :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Hvis du skal have fat på Kasi så skal du bare skrive til salg@strongmind.dk, han er nemlig indehaver af Strongmind ..

Held og lykke

Mvh

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay jeg takker.. Vil prøve mig frem..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)