Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TILBUD TIL BRUGERNE AF AMINO.DK

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter aftale med Martin Thorborg skal jeg herved fremsende følgende tilbud fra undertegnede til brugerne af www.amino.dk


Vi kan tilbyde at besvare telefoniske ad hoc-spørgsmål, forudsat at besvarelsen ikke indeholder mere omfangsrig, juridisk rådgivning, uden beregning i dette til-buds løbetid. Kontaktpersoner fremgår nedenfor.


Nedenfor fremgår herudover tilbud til www.amino.dk’s brugere på en række mere standardiserede, juridiske forhold:

1.  Selskabsret 
Kontantstiftelse af anpartsselskab kr. 3.000,00 excl. moms
Kontantstiftelse af aktieselskab kr.  4.500,00 excl. moms
Stiftelse af anpartsselskab ved apportindskud kr. 5.000,00 excl. moms
Stiftelse af aktieselskab ved apportindskud kr. 8.000,00 excl. moms
Skattefri virksomhedsomdannelse fra personlig drevet virksomhed til anpartsselskab kr. 5.000,00 excl. moms
Skattefri virksomhedsomdannelse fra personlig drevet virksomhed til aktieselskab kr. 6.000,00 excl. moms
Skattefri aktie/anpartsombytning kr. 6.500,00 excl. moms
 
2.  Immaterialret 
Dansk varemærkeansøgning inkl. tre klasser kr. 3.500,00 excl. moms
EU – varemærkeansøgning inkl. tre klasser kr. 5.000,00 excl. moms
International varemærkeansøgning inkl. tre klasser kr. 3.500,00 excl. moms
 
Hertil kommer offentlige afgifter
 
3.  Private ejendomshandler 
Lejligheder/huse til en værdi af op til kr. 2.000.000,00  kr. 4.500,00 excl. moms
Ejendomme med en pris herover efter særskilt aftale  

oooO0Oooo


Herudover giver jeg gerne tilbud på anden juridisk rådgivning, herunder rådgiv-ning inden for virksomhedsoverdragelse, øvrige selskabsretlige forhold, retssags-behandling, rådgivning vedrørende immaterialret, herunder vedrørende patent- og brugsmodelansøgninger og –strategier, samt anden juridisk rådgivning. I det om-fang, det er muligt, er jeg indstillet på at afgive fastpristilbud. For så vidt angår øvrige sager, afgives overslag.


For en gennemgang af advokatfirmaets kompetencer kan jeg henvise til hjemme-siden www.lett.dk.


Ovenstående tilbud er gældende indtil 1. oktober 2007. Henvendelse kan ske til undertegnede på tlf. 82 28 20 32, e-mail: jst@lett.dk, eller til advokatfuldmægtig Søren Stig Hansen, tlf. 82 28 20 15, e-mail: ssh@lett.dk eller pr. brev til Advokat-firmaet Lett, Jernbanegade 31, 6000 Kolding.


Med venlig hilsen


Jon Stefansson


Side 1 ud af 1 (1 indlæg)