Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla Version 1.5.15 + IE9 =! good?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello

Min hjemmeside er baseret på Joomla Version 1.5.15, men efter at have installeret IE9, kan jeg ikke rette på hjemmesiden via CMS og i øvrigt opfører brugerfladen på CMS systemet underligt. Kan Version 1.5.15 ikke forliges med IE9, eller hvad dælen sker der? Håber på et par kyndige fif :o)

Hilsen Daniel - WWW.ZORCIO.COM

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever også at det ikke altid spiller i IE9. Så jeg arbejder altid med Joomla! i Firefox.

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor opdatere du ikke til 1.5.23 ? der er sket meget siden 1.5.15 :-)

 

Mvh
Hagbart

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar begge to.

Punkt 1: Jeg ved ikke hvordan dette opdateres, idet jeg givetvis skal gøre dette hos min host (og jeg er bange for at ødelægge noget).

Punkt 2: Ser man min hjemmeside med IE9, under menupunkt "GB", er der to forskellige skriftyper ved de første fire bullits...det ser jo ikke for godt ud. Det kan vel ikke rettes ved at opradere til 1.5.23?

Hilsen Daniel

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Få lagt din side over til Redhost, det er top proff. i Joomla og opdatere automatisk når der kommer en ny opdatering :-)

De kan også hjælpe dig med dit problem.

Mvh
Hagbart

Fra Hillerød
Tilmeldt 4. Aug 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Punkt 1. Der findes en autoupdater til din Joomla du kan finde den her.
http://joomlacode.org/gf/project/pasamioprojects/frs/?action=FrsReleaseBrowse&frs_package_id=4728

Punkt 2.
Der er en fejl i din brug af strong / fed skrift.

På din side står der følgende.


<p><strong>•<strong> </strong>Strategic sourcing</strong> > Systematic 6 step sourcing process<br /><strong>•<strong> </strong>Outsourcing</strong> > Systematic 6 step sourcing process<br /><strong>•<strong> Procurement training </strong></strong>> 6 step proces + negotiation training<br /><strong>•<strong> Procurement support</strong></strong> > Interim strategic sourcing and procurement</p>

Der er 2 steder jeg har markeret > de skal skiftes til </strong> så virker det igen

Mvh
Jørgen

Fra Hillerød
Tilmeldt 4. Aug 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se du har fået rettet teksten.
Har du fået opdateret til 1.5.23

Go weekend

Jørgen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg brugte Google Chrome til at rette teksten, så opdatering var vist ikke nødvendig...

God weekend - Daniel

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Opdateringen er ALTID nødvendig, din Joomla installation er en åben ladeport for hackere. Der er udgivet 8 versioner siden 1.5.15, og mange af dem har været sikkerhedsopdateringer.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Opdatering af Joomla vil nok næppe hjælpe på dine editerings/formaterings problemer - Når det er sagt så er det rettige omhu at være rimelig ajour med opdateringer til Joomla. som det nævnes har der været flere sikkerhedspatch siden 1.5.15

Med hensyn til IE9 så har default editor i Joomla TinyMCE problemer med denne !

De forskellige editorer spiller mere eller mindre godt sammen med de forskellige browserversioner.

JCE editor har været min favorit, men afprøver i øjeblikket joomlaCK editor som virker ret lovende - vil foreslå du installer en af disse og vælger den som default editor

Min erfaring er at Google Chrome / Firefox er bedst at bruge fremfor IE som browser ved opdatering af sider.

Tip: tekniske Joomla spørgsmål kan med  fordel søges afklaret i et Joomla Forum - http://forum.joomla.org/viewtopic.php?p=2501319

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)