Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg en sponsor?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :


Heej er der nogen erfaring inden for hvordan men kan

Finde sponsor ?

Håber nogen kan hjælpe ?
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tak1,

Prøv eventuelt at beskrive hvad du ønsker at finde en sponsor til.

Hvis du for eksempel gerne vil have sponseret udstyr fordi du løber eller cykler, så fortæl hvor du færdes henne, hvor ofte du færdes der, hvor mange ser dig etc.

En sponsor skal have så meget så muligt for pengene og det du kan tilbyde er eksponering.

Jeg tror ikke du er helt galt i byen ved at spørge herinde i hvert fald.

Håber det kan hjælpe.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er nød til at være meget mere specifik - Er du et firma - Er du en privat person - hvad skal sponsoreres - har du noget som en sponsor kan ha som modydelse - eller skal du søge en fond i virkeligheden

Du må være mere mere præcis

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 18:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :


Heej tommy

Sponsor til mit firma , ville være godt hvis jeg havde
En sponsor til et helt nystartet firna.

Vile da væremeget glad men hvordan finder jeg
Er defnogen der hjælper med at finde sponsor hva
Kan men gør ?
Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 18:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en joke? Du vil lave ejendomsservice, transportfirma og vil have hjælp til at finde kunder (ikke kunner) og sponsor?

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 18:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal sponseres?

Enten går du selv ud og finder nogle sponsorer eller er der tale om et projekt, tror jeg at du skal ud på investor-markedet.

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 18:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ven, der har vundet masser af medaljer inden for vandpolo og han har sponsore. 

De sponsere er nogen som han har spurgt.

Han har spurgt dem. Hey, ville I sponsorer mig, her er en beskrivelse eller noget i den stil.

Men han opsøger dem og de ser på det. Hvad de kan få ud af ham...

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor skal trådstarter gøres til grin, pga. nogle stavefejl, og mangel på viden?

Jeg vil anbefale at finde nogle som kunne have gavn af at sponsorere, i form af reklame/omtale og så udarbejde et forslag til en kontrakt, og så ellers sende tilbuddet til nogle forskellige firmaer.

Hvad vil du have sponsorat til? Og hvad kan du tilbyde til gengæld?
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 19:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan vidst godt kalde det erfaring. Da jeg har sponsor. Får sponsoreret udviklings miljø, domæner, webhotel og hvad jeg nu ellers skal bruge for at kunne udvikle på nogle web scripts. Den virksomhed der sponsorere dette, kontaktede mig da de havde lagt mærke til de ting jeg lavede og det valgte de så at gerne ville sponsorere. Mod selvfølgelig at få reklamen i de ting jeg laver.

Men hvordan du selv lige gør for at finde en sponsor ved jeg ikke, men som andre siger skal du nok mere præcist sige hvad du søger sponsor til. Skal de give nogle penge, software eller noget helt andet.

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 19:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

lav en virksomhedsplan.

"Før i tiden", da jeg blev stillet til opgave og finde en financiel sponsor, så endte mine tilbud nogle gange på 20 sider. Altså et hæfte.

Kontakt en virksomhed, som du mener er relevant, som kunne få en god eksponering ud af at sponsorere dig. Husk at  det skal være en virksomhed, hvor den målgruppe du kommer ud til, er relevant for dem selvfølgelig.

Få aftalt et møde og så tag dette hæfte med, som beskriver en masse deltager om jeres virksomhedsplan, koncept, hvorfor lige netop i kan give dem, den eksponering, som de netop har brug for.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)