Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Alt det andet om at starte virksomhed"

Iphone reservedele

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Amino-karma 45
Tilmeldt 9. jun 11
Indlæg ialt: 11

Skrevet 09-06-2011 kl. 18:48
Hej folk, jeg har lige startet denne her hjemmeside http://www.carbine.dk hvor jeg reparer iphones.
Det jeg så gerne vil høre er om i ved om man kan købe billige reservedele hos apple eller hvor er det man køber dem.
Hilsen Emil
Amino-karma 782
Fra København
Tilmeldt 23. aug 10
Indlæg ialt: 202

Kehler
Skrevet 09-06-2011 kl. 18:54

Efter at have deltaget i branchen i et stykke tid er det blevet meget klart for mig at Apple absolut ikke ønsker at sælge ud af deres reservedele. 

De fleste andre i branchen får dem fra leverandører i Kina som køber dem illegalt fra FOXCONN fabrikkerne.

Amino-karma 45
Tilmeldt 9. jun 11

Emilbm
Skrevet 09-06-2011 kl. 19:11
Tak for svaret, kender du en hjemmeside eller lignende?
Amino-karma 782
Fra København
Tilmeldt 23. aug 10

Kehler
Skrevet 09-06-2011 kl. 19:13

Jeg kender umiddelbart ikke en hjemmeside, men du kan kigge på iPhonerep.dk de vil sikkert gerne give dig en leveringsaftale - jeg ved de er på vej med en webshop også.

Amino-karma 1.742
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. jan 08
Indlæg ialt: 397
Amino Plus
B. Hvarregaard
Fra GreenWeb ApS
Skrevet 09-06-2011 kl. 19:25

nogle af tingene kan findes på dealextreme.com

GREENWEB.DK Infosystemer og Touch
Digitale skilte til din virksomhed, brug din eksisterende computer og LCD skærm og omdan dem til et digitalt skiilt. Vis reklamer for dine produkter og opnå bedre salg. Kommuniker let og effektivt med dine kunder. Vi udvikler også touch applikationer til selvbetjening lad dine kunder betjene sig selv med en touch skærm. Besøg os på www.greenweb.dk

Amino-karma 45
Tilmeldt 9. jun 11

Emilbm
Skrevet 09-06-2011 kl. 20:12
Mange tak for hjælpen :)
Amino-karma 782
Fra København
Tilmeldt 23. aug 10

Kehler
Skrevet 09-06-2011 kl. 20:20

problemet med dealextreme er typisk at det er kopivarer og at man må tage mange reperationer tilbage da feks skærmene har mange pixelfejl og generelt holder dårligt :(

Amino-karma 6.463
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. aug 10
Indlæg ialt: 1.380
Amino Plus

Nu er jeg forundretConfused

Reparere en mobiltelefon - Er det så ikke lettere at tegne en af de relative billige forsikringer, så man får en ny, hvis uheldet er ude.

Bare en lille strøtanke.

OBS! Jeg har ikke en Ip hone.

Tonny

Erhvervs Consult Revision & Rådgivning - Godkendt revisor - Særtilbud til nye kunder, 2 timer uden beregning

Revisors blog, ny blog: Mellemregning - Et levn fra fortiden Tidligere:  Virksomhedsskatteordningen - et "X" på selvangivelsen eller ...?

Amino-karma 76
Fra Faxe/Hørsholm
Tilmeldt 3. sep 07
Indlæg ialt: 19
Amino Plus
Kim Bondo
Fra iDoktoren.dk
Skrevet 09-06-2011 kl. 22:37

Emil, hvis du skal have originale reservedele til iPhone, så bliver du ikke den billigste som du skriver du er på din hjemmeside... Originale reservedele koster, sådan er det bare.

Apple sælger ikke reservedele, de sælger iPhones...

De kunder jeg har, vil gerne betale for at kvaliteten på reservedelene er i top. Når folk har købt en dyr iPhone, har de som regel også råd til at få den lavet med originale reservedele. Så ved de, at de får en ægte iPhone tilbage og ikke en med kopi reservedele monteret.

Folk der har købt B&O render heller ikke i Lidl/Aldi (ikke et ondt ord om Lidl/Aldi, det er fine discount butikker)  og køber reservedele. De bruger heller ikke værksteder der bruger billige uoriginale reservedele.
De køber der hvor de ved, at de får originale ting til deres dyre anlæg, skærme osv.

De bedste hilsner

Kim Bondo

De bedste hilsner

Kim Bondo
Tlf.: +45 25 30 77 55
mail@iDoktoren.dk
www.iDoktoren.dk

iDoktoren.dk Reparation af iPhone, iPad og iPod. 
Hos os vælger du selv om din "iP...." skal repareres så billigt som muligt, eller om den skal repareres med de rigtige reservedele!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)

RSS-feed

Start af selvstændig virksomhed er venligst sponseret af: