Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ny så det er muligt at jeg ikke er kommet på rigtige hylde men jeg prøver. Jeg mangler hjælp til at etablering af webshop, men da økonomien er begrænset når man er arbejdsløs ville jeg høre om nogen kunne hjælpe mig igang. Jeg har søgt og fundet diverse steder hvor man kan downloade færdige websiter men da det kræver en PHP server har jeg ikke pt. mulighed for at se hvad de kan og indeholder.Jeg har selvfølgelig en forstilling omkring hvad den skal indeholde men jeg ville høre om der er nogen som kan komme med en anbefalig - det skal skal siges at jeg ikke er programeringsnørd så det skal være til at arbejde med.

På forhnd tak. 

Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Abyssus:

Hej,

Har du købt en hjemmeside?.

Nej, jeg har ikke købt hjemmeside

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne,

Jeg har selv benyttet mig af Magentohotel.dk af den grund at de er driftsikre, hurtige og så har de en kanon support! Det koster dog 1500,- om året, ved ikke om det er for meget for dit budget?

Held og lykke med det!

All the best

Kasper Andreassen

Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper-A:

Hej Bjarne,

Jeg har selv benyttet mig af Magentohotel.dk af den grund at de er driftsikre, hurtige og så har de en kanon support! Det koster dog 1500,- om året, ved ikke om det er for meget for dit budget?

Held og lykke med det!

All the best

Kasper Andreassen

hej Kasper

tak for svaret men jeg har nok ikke udtrykt mig rigtig men det var ikke en server der var mit problem men hvad jeg skal kikke efter mht program for at lave et webshop som jeg kan lave. Jeg har ikke prøvet at arbejde med andet en SharePointDesigner (WYSIWYG)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah okay. Der kan du bl.a. bruge Magento eller et plugin til Wordpress (CMS-system) der hedder WP-eCommerce. Sidst nævnte kan du læse mere om her: http://www.instinct.co.nz/e-commerce/wp-e-commerce-features/

All the best

Kasper Andreassen

Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper-A:

Ah okay. Der kan du bl.a. bruge Magento eller et plugin til Wordpress (CMS-system) der hedder WP-eCommerce. Sidst nævnte kan du læse mere om her: http://www.instinct.co.nz/e-commerce/wp-e-commerce-features/

All the best

Kasper Andreassen

Hejsa Kasper

Tak for svaret, men jeg blev ikke meget klogere, men jeg vil prøve at studere dine forslag for at se om jeg kan komme videre ellers..... er ovennævnte eller andre programmer man kan arbejde med off-line eller er alt on-line på en server med PHP

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne,

Ja det kan godt lade sig gøre at arbejde offline med Magento, så skal man bare downloade nogle programmer så man har en slags "offline server".

Hvis du er meget grøn på webshop området kan jeg anbefale bogen e-værksætteren som begynderguide. Du kan læse mere om den her http://www.evaerksaetteren.dk

All the best

Kasper Andreassen

Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper-A:
"offline server".
o

????

når jeg arbejder med sharepointdesigner som er et Microsoft produkt har jeg en knap der hedder

vis i IE - er det ikke det samme som off line

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Der bliver nævnt muligheden med en lokal testserver. Det du beskriver er noget andet - vil slet ikke komme ind på forskellen mellem Sharepoint og så den "virkelige" verden.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)