Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I forbindelse med abonnement på services, og ophør heraf

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa på Amino

Jeg har tidligere haft en serverleverandør som har leveret en del services til mig. I starten af året begyndte jeg ikke at modtage fakturaene på email, så en dag modtog jeg et brev med posten om alle services ville blive lukket ned indenfor 24 timer efter jeg havde modtaget brevet - såfremt jeg ikke øjeblikkeligt betalte.

Jeg kontaktede selvfølgelig leverandøren for mere information om hvad det måtte være på spil, og de mente at have en masse penge til gode.

Da min forretning var baseret på deres services, har jeg efterfølgende ikke kunne sælge noget som helst.

Jeg skriver så af flere omgange til dem for at få mere information, eller mulighed for at betale et eventuelt restbeløb - og de besvarer intet.

Jeg skriver så den 29. April en vred mail om jeg intet har hørt og at deres 99,99% oppetid langt fra har været reel. Denne besvares heller ikke.

Jeg kan ligeledes ikke komme igennem på telefonen da de ifølge deres kontordame "ikke er på kontoret".

For få dage siden blev jeg så kontaktet af INTRUM JUSTITIA A/S som opkræver pengene. Jeg ringer og forklarer situationen, og hun lover at vende tilbage herpå - så den del er fin nok.

Jeg modtager den 3. maj en række nye faktura fra virksomheden, og de mener at de i perioden 1. juni - 1. september igen skal have penge -- Problemet er bare, at de ikke har leveret nogle former for services til mig siden 1. august, grundet de SELV har valgt at lukke abonnementet ned.

Hvordan står jeg i en sådan sag, og er der nogle som kender en eventuelt god advokat som kan være behjælpelig hermed?

Jeg er selvfølgelig ikke interesseret i at betale tusindvis af kroner om måneden, for en service som jeg på ingen måde får leveret og på ingen måde HAR fået leveret længe.

Et nødråb fra en lille iværksætter.

Best regards

Mathias

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)