Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal en god onlineregnskab provider

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, står overfor at skulle tænke over hvordan jeg holder styr på den finansielle del af min virksomhed, så er der nogen der kan anbefale en god online løsning til regnskab?

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Der er to som pris mæssigt er næsten identiske (3 kr. forskel). Det er economic og C5 online.

Her vil du også kunne tilføje de moduller du finder relevante. Mener også du kan anvende en prøve version af dem begge så du kan teste dem inden du vælger.

Mvh.

Morten

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe.

Hvis du har en lille virksomhed som kun har brug for at kunne bogføre, lave tilbud, lave ordre / fakturering så er e-conomic et godt bud syntes jeg. Vi har selv brugt det igennem 4 år nu, og det virker upåklageligt.

Der findes andre på markedet, men e-conomics størrelse og seriøsitet og deres mange integrationsmuligheder tiltaler os meget. :)

Johnny.

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Jeg kan helt sikkert stå inde for e-conomic Big Smile

Som der også bliver nævnt i denne tråd, så vil jeg anbefale dig at tage en demo, det tilbyder langt de fleste online systemer. Det er et rigtigt godt sted at starte, og man får en mulighed for at snuse til tingene.

Vi tilbyder lidt flere muligheder for at snuse til programmet, alle mulighederne er gratis. Jeg vil anbefale dig at tage et online kursus i e-conomic her er "kom godt i gang" og "kunder, indbetalinger og rykkere". Det giver et indblik i hvordan man kan styre det daglige bogholderi i e-conomic.

Ligeledes gør vi rigtig meget ud af vores online hjælp - hvor vi laver en masse hjælpe videoer og artikler. Se vores hjælp her. Hvis du ser øverst ude i venstre side, så er der et menupunkt hvis man er ny i e-conomic, det er også et godt sted at starte.

Skulle der være andet du vil høre noget om, så hiver du bare fat i mig.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Inden du kan finde den ideelle provider inden for online regnskabsprogram, er der lige et par spørgsmål, du skal tænke over:

  • Har du en bogholder/revisor-baggrund?
  • Har du brug for et regnskabsprogram som er kompliceret og passer til alle virksomheder?
  • Ønsker du at det bliver dyrere når din virksomhed vokser?

Hvis du kan svare “nej” til alle ovenstående tre, bør du sige ja til gratis at prøve det brugervenlige og nye regnskabsprogram Billy’s Billing.

Der er tre ting, som skiller sig ud fra andre regnskabsprogrammer på markedet:

  • Tunge bogholderi- og revisorbegreber er erstattet med hverdagsbegreber, som alle forstår: du behøver med andre ord ikke at have kendskab til økonomi for at komme i gang og bruge regnskabsprogrammet
  • Regnskabsprogrammet er yderst intuitivt og simpelt bygget op så du ikke skal bruge en masse tid på at sætte din bruger op – du kan komme i gang med det samme og have sendt din faktura inden for få minutter. Regnskabsprogrammet passer ikke til alle virksomheder, men til gengæld er det perfekt til mindre virksomheder og iværksættere.
  • Prisstrukturen er helt gennemsigtig 9 kr. pr. faktura eller 89 kr. pr. mdr. Begge brugere har ubegrænset antal posteringer og det er gratis at skifte mellem de forskellige brugerkonti.

Med andre ord – indtil der kommer gang i din forretning kan du vælge at betale 9 kr. pr. faktura – og når du sender mere end 9 fakturaer om mdr. skifter du til ubegrænset antal faktura og betaler så kun 89 kr. pr. mdr.

Regnskabsprogrammet går først endeligt online over sommeren, men du kan sagtens benytte det allerede nu. Tilmelder du dig beta i dag, skal jeg nok godkende dig med det samme.

Tjek Billy's Billing ud – så kan du selv få en fornemmelse.

God vind med din virksomhed :-)

Hilsen Lara

Billigt og brugervenligt regnskabsprogram, Billy's Billing. Prøv det gratis her.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Hvorfor skal det være online? Der findes udemærkede programmer, som kan dække et behov fint.

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal mest være fordi jeg ikke skal være afhængig af at have papirer osv. på mig, og at jeg kan komme på hvor end jeg befinder mig =)

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen rigtig gode argumenter for, at du skal vælge et program, som du skal installere på din computer.

Til gengæld er der masser af gode grunde til at du skal fravælge et offline og vælge et online regnskabsprogram. Ulempen ved et program du skal installere, er at det skal installeres. Allerede fra start af er et lokalt program bagud på point. Sådan har det ikke altid været – men nu hvor bredbåndshastighed og internettet har taget en så drastisk drejning, giver det langt større fleksibilitet med et online regnskabsprogram.

Der er masser af gode grunde, til at man skal gå efter et online regnskabsprogram:

  • Du har for det meste flere-brugeradgang.
  • Du har sikkerhedskopi af dit regnskab på en back-up-server.
  • Du har altid adgang til dit regnskabsprogram.
  • Online regnskabsprogrammer er altid holdt up to date hvis der står en ordentlig udbyder bag.

Der er sikkert nogle fine lokale programmer til regnskab, men online programmer er klart vejen frem. Se fx hvordan Google er i gang med at lave hele ”Officepakken” klar til online. Hvad ville Google være, hvis det var et lokalt program? Og hvad med netbank – der ville slet ikke været noget, som hed netbank, hvis vi holdte os til lokale programmer, som skal installeres.

Med et online regnskabsprogram kan du altid få adgang til regnskabsprogrammet, så længe du har et internet og en computer. Det er da klart det smarteste.

Billigt og brugervenligt regnskabsprogram, Billy's Billing. Prøv det gratis her.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lara

Du har næææsten ret.... men når vi snakker priser for en onlineløsning vil det i langt de fleste tilfælde være helt fint med et offline, lokalt system uden abonnement. Desuden har de lokale systemer - i mine øjne - nogle klare fordele i forhold til genvejstaster (minimalt brug af mus) og funktionaliteter. Jeg er endnu ikke stødt på det perfekte system, en de har alle nogle gode ting, som gør hverdagen nemmere for os bogholdere.

Michael

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om at dem der tilbyder online regnskabssystem kun har roser tilovers for online og ikke kommer med en konkret liste over fordele/bagdele ved hhv. off/online regnskabssystem.

Tilbyder man noget så mener jeg også at man burde kunne se hvilke bagdele der er ved det... Det er jo ikke alle systemer der løser alle ens problemer uden at komme med nogle nye.

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)