Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tråd med personalepleje

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

Først vil jeg gerne sige, at Amino er et rigtig godt sted for iværksættere, og jeg vil gerne deltage i debatten i dette forum.

Men hvorfor findes der ikke et sted, hvor vi kan snakke om personalepleje på Amino? Alle forummets grupper handler om praktiske ting, såsom skat, markedføring, mv.

Er der nogen, som kan give mig et svar på dette? Hvor kan jeg stille spørgsmål om personalepleje på Amino?

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan f.eks. lægge din tråd under "medarbejdere, samarbejdspartnere"

 

Men ellers kan du bare starte nogle tråde omkring emnet og hvis det er noget, som vokser meget, så kommer muligvis et område omkring personale!

 

Men vi skal op på et vist debatniveau, inden der bliver oprettet nye kategorier, for ellers ville Amino drukne i nye kategorier.

 

 

Tilmeldt 16. Mar 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for dit svar!

Jeg troede kun den kategori var til at søge efter medarbejdere, partnere, mv. Jeg har søgt på personalepleje, og kan se, at det tidligere har været diskuteret under kategorierne "café", "diverse kede, kede" og "generel iværksættersnak"... Jeg er altså ikke den eneste, som har haft lidt svært ved at placere emnet... haha

Men spørgsmålet er jo også, hvor mange iværksættere / brugere på Amino, som har ansatte...?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 02:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Spørgsmålet er vel også om du ønsker at debatere personalepleje eller at sælge det..

Hvis du ønsker at sælge det og gerne vil have hjælp til markedsføringen, så skriv i Salg og Marketing.

Hvis du ønsker at sælge personalepleje til aminoer er du velkommen med et indlæg under Jeg har et godt tilbud til dig! - husk rabatten ! :)

Hvor mange medarbejdere har I da i kontormassage@gmail.com?

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Thorsager
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-03-2007 15:30:49
Forfatter: kontormassage@gmail.com

Men spørgsmålet er jo også, hvor mange iværksættere / brugere på Amino, som har ansatte...?




Hvis vi ikke har ansatte, så er vi måske selv ansat et sted,
og så er personalepleje nok endnu mere interessant
Henning

Tilmeldt 16. Mar 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders,

Tak for dit indlæg. Jeg synes nu du er lidt grov! Jeg har intet sted skrevet, at jeg driver virksomhed indenfor personalepleje, eller at jeg ønsker at sælge ydelser indenfor personalepleje. Men du gætter på det ud fra mit brugernavn, som er en e-mailadresse, kontormassage@gmail.com.

Jeg driver endnu ikke noget firma indenfor massage, men har overvejet det i lang tid, da jeg kan lide at gøre andre mennesker bedre tilpas, og samtidig har talent for det. Siden jeg var lillle har jeg givet det meste af familien massage. Nu har jeg overvejet, at tilbyde det professionelt, som ekstraarbejde, ved siden af mit hovederhverv, som er fleksibelt nok til at dette kan lade sig gøre.

MEN inden jeg starter, så ville jeg gerne snakke med nogle POSITIVE  mennesker her på Amino, om hvilke tanker man har om personalepleje, og om man tror på, at det gør en forskel. Selvfølgelig tror jeg selv på, at det gør en forskel, og kan jeg få kontakt til nogle potentielle kunder via Amino, så ville det være dejligt, men først ville jeg gerne have debatten om, hvad virksomheder gør i dag, for at pleje sine ansatte. Jeg ønsker ikke at få hjælp til markedsføring, ej heller at opslå et tilbud til Aminoer. Hvor mener du, at vi kan debattere emnet sådan overordnet her på Amino?

Antal medarbejdere... hmmm... Nu du nævner dette, så tror jeg ikke på, at et firma, der yder personalepleje indenfor kontor- / virksomhedsmassage og har mange ansatte, er et godt firma at handle med. Hvorfor, spørger du sikkert? Fordi massage kræver talent, og hvis du er lille selvstændig, så er du i branchen fordi du er dygtig, og gerne vil hjælpe mennesker. Hvis du er et stort firma, så tiltrækker du alle de massører, som ikke er selvstændige (ofte pga. manglende evner) og som kun er der, fordi de ofte ikke gider at have et fast kundeklientel (læs: ikke kan fastholde....). Et stort firma er altså i branchen for at tjene penge, mens den selvstændige ønsker at levere kvalitet. 

Tilmeldt 16. Mar 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henning,

Ja, det kan du jo have ret i...  den havde jeg ikke tænkt på!

Men jeg går ud fra, at de fleste på Amino er små selvstændige, som driver et enkeltmandsfirma....?

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes altså også firmaer på Amino, som har ansatte...

 

Vi er personligt 3 mand og der er mange af debattørerne, som er en del af firmaer med 3-10 personer!

 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Undskyld, hvis jeg fik trådt dig over tæerne så meget at du må kalde mig grov og bede om at snakke med nogle positive mennesker fremover. Det synes jeg nok er lidt groft i forhold til mit sprog i indlægget, men nok om det.

Min mening var på en pæn måde og med et smil at fortælle dig at jeg synes det nok er mere relevant at folk med personale starter en debat (og beder om en kategori for) personalepleje end at en udbyder af personalepleje gør det. Det er min mening og du behøver ikke at være enig. Det er helt fint.

>Hvis du er et stort firma, så tiltrækker du alle de massører, som ikke er selvstændige (ofte pga. manglende evner) og som kun er der, fordi de ofte ikke gider at have et fast kundeklientel (læs: ikke kan fastholde....).

Jeg kan se at du ikke er bange for generaliseringer og bastante holdninger, og jeg glæder mig derfor til din deltagelse i debatten på amino, hvor der er højt til loftet og gode diskussioner, hvor folk bliver taget på ordet. Det skal nok blive fornøjeligt. :)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er et stort firma, så tiltrækker du alle de massører, som ikke er selvstændige (ofte pga. manglende evner) og som kun er der, fordi de ofte ikke gider at have et fast kundeklientel (læs: ikke kan fastholde....).

 

Betyder det at f.eks. Falck Healthcare er et dårligt produkt, fordi de har flere ansatte end dig ?

 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)